Landås Legesenter AS

Nattlandsveien 89 5094 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Landås Legesenter AS

Flott lege!

Lege: Renate Graue Skrevet

Jeg har en annen fastlege på kontoret, men har vært hos Renate ett par ganger og jeg er VELDIG fornøyd. Hun er veldig imøtekommende, hyggelig og flink. Føler meg trygg hos henne når min fastlege ikke er tilgjengelig. Håper hun blir her lenge!

Enestående fastlege og menneske

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Utrolig dyktig allmennlege med gode menneskelige egenskaper i tillegg. Hun ser deg som menneske og ikke bare som hvilken som helst pasient. Hos henne blir alle dine behov ivaretatt. Gull verdt!
Har gått til henne i mange år og gir henne terningkast 6.

En fantastisk fastlege

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Birkeland er en fantastisk fastlege! Hun er kunnskapsrik, profesjonell og empatisk. Hun er et medmenneske, som virkelig ser pasienten. Noen tøffe år jeg som pasient gikk gjennom, ble lettere å takle med hennes hjelp. Jeg er svært takknemlig for å ha en så god fastlege jeg kan henvende meg til.

Flink og omsorgsfull

Lege: Agnete Lossius Skrevet

Utrolig flink til å holde fokus på sak og er kunnskapsrik. Lett å komme i kontakt med via internett. Hun er empatisk og omsorgsfull.

forståelsesfull, dyktig og behagelig

Lege: Renate Graue Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt. Hun tar god tid til å virkelig lytte til deg og er veldig forståelsesfull.
Veldig behagelig å snakke med og hun har mye kunnskap. Hun har virkelig hjulpet meg og gjør alt for å få dette til.