Nesttun Allmennpraksis

Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun

Siste vurderinger av behandlere ved Nesttun Allmennpraksis

Burde aldri vært lege!

Lege: Rolf Arne Løvøy Skrevet

Da min fastlege har ferie, skulle jeg få hjelp av denne legen.
Han ville ikke ha noe med meg å gjøre da han ikke driver med utredninger!
Så min konklusjon blir at vi her har å gjøre med en mann som har valgt feil yrke, lege vil jeg ihvertfall ikke kalle han.

Han driver kanskje god butikk, men å hjelpe mennesker i nød gjør han ikke!

Hyggelig og kompetent

Lege: Bent Folkvord Skrevet

Er innom en ca gang i året og får alltid god behandling hos Folkvord. Ingen negative opplevelser så langt, han kan sitt yrke, er veldig tilstede under konsultasjonen og du forlater aldri kontoret uten å vite hva som skjer videre. Sangen av Kaizers Orchestra - Dr. Mowinckel er en hyllest til denne mannen.

Ikke fornøyd

Lege: Lene Kristin Kroken Skrevet

Lite interessert, setter seg ikke inn i journalen. Har opplevd at et av mine voksne barn, som spesifikt ber om en spesiell blodprøve, ikke blir tatt på alvor. Vi går nå på Volvat. Der har vi fått den hjelpen vi trenger. Det er dyrt, men helse er viktigere enn alt annet.

Imøtekommende, profesjonell og flink

Lege: Kari Skagseth Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Kari Skagseth som fastlege, har vært der i over ett år nå. Det er riktignok litt ventetid på et venterom som ofte er fullt, men når jeg først kommer inn til min fastlege føler jeg at jeg blir tatt imot på en profesjonell og fin måte, og jeg føler at jeg blir godt ivaretatt. Jeg opplever henne som en dyktig lege, og er svært fornøyd med at jeg skiftet (hadde en elendig fastlege før...)

Vi vil ikke ha noen annen fastlege!

Lege: Bent Folkvord Skrevet

Vi har hatt Bent Folkvord som fastlege i veldig mange år nå - og det er fordi han alltid er så serviceinnstilt, vennlig og alltid i godt humør. Det er lett å snakke med Bent! I tillegg så har vi stor tillit til Bent fordi han er dyktig, kunnskapsrik og engasjert i sitt fag.

Vi vil ikke ha noen annen og håper vi kan ha ham som fastlege i veldig mange år til!