Lilleeng Legesenter

Lilleengveien 8 1523 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Lilleeng Legesenter

Veldig flink lehe

Lege: Kristoffer Bordado Simensen Skrevet

En veldig flink lege, som var vikar for min forrige fastlege, men når vikar nr 2 kom, som var helt inkompetent, byttet jeg til dr. Simensen. Og føler meg sett og forstått, selvom jeg er en krevende kroniker.

Men kontor damene er et kapittel for seg, uhøflige i telefonen og ikke villige til å lytte til det du har å si, og ikke klarer å se/høre hva du prøver å formidle. Heler dårlige på blodprøve takning.

Blir tatt godt vare på er kunnskapsrik og lyttende

Lege: Kristoffer Bordado Simensen Skrevet

Skiftet til ny fastlege midt i en utredning. Etter et par konsultasjoner viser denne legen virkelig interesse og er en god diskusjonspartner.
Vanskelig å ta over en krevende pasient med mange diagnoser hvor han skal samle trådene. Så glad jeg skiftet til akkurat denne legen! En virkelig god opplevelse, en vanskelig innkjøringsperiode til tross.
Rask med å henvise videre og her blir en tatt godt vare på!

Superfornøyd.

Lege: Geir Kristensen Skrevet

Har tatt seg god tid selv om han var forsinket. Han har sagt at du går ikke ut herifra før vi er ferdige selv hvor lang tid det måtte ta.

Jeg følte meg hørt og tatt på alvor

Lege: Kristoffer Bordado Simensen Skrevet

Nytt legesenter og ikke alt er på plass ennå. Simensen gjorde et godt inntrykk på meg. Han virker ærlig og lyttende og tar seg tid. Jeg følte at han tok meg på alvor og hadde gode innspill og forslag til løsninger. Hans kollega virket uinteressert og hadde lite å bidra med, med hensyn til løsning.
Jeg har hatt store vansker med å komme fram på telefonen, og en akkutime tok 6 dager og ble forandret to ganger, siste gang med bare 2 timers forvarsel. Oppfølgning gikk imidlertid raskere.

Verste legen jeg har hatt.

Lege: Geir Kristensen Skrevet

Har ett arrogant fremtredende.
nedlatende og lite medmenneskelighet.
Mye venting. Tar seg ikke tid til å høre på deg.
Damen i resepsjonen var sur og lite hjelpsom.