Lilleeng Legesenter

Lilleengveien 8 1523 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Lilleeng Legesenter

Fantastisk lege

Lege: Birgitte Enger Rønning Skrevet

Har hatt Birigitte noen år nå. Tidligere har jeg ikke hatt behov for å oppsøke lege i noe særlig grad. De siste årene har jeg slitt med ulike ting. Først psykisk også fysisk. Jeg er en person som ønsker effektive løsninger å gjerne presser meg selv for mye. Birgitte har forstått meg som personen, hun setter grenser for meg mtp min fysiske helse. Henviser meg til spesialist, føler meg veldig ivaretatt og synes oppfølginen fra henne har vært upåklaglig. Anbefales på det sterkeste

Dyktig lege

Lege: Birgitte Enger Rønning Skrevet

Lytter til deg, tar problemene dine på alvor, er løsningsorientert, gir god og riktig behandling og er flink i sitt fag. Vurdering 10/10.

Trygg og empatisk

Lege: Ellen Iselin Mamen Skrevet

Helt fantastisk og genuint interessert i deg som pasient. Forberedt til timen og sender beskjeder og svar fort på Helsenorge. Gir gode forklaringer og hører på deg dersom man selv har forslag til behandlingen

Veldig flink lege

Lege: Geir Kristensen Skrevet

Den beste avgjørelse jeg har tatt er å bytte til Geir Kristensen. Han tar deg på alvor, lytter til deg og har en super oppfølging. Kunne ikke vært mer fornøyd.

Har du mange problemer - bytt lege

Lege: Birgitte Enger Rønning Skrevet

For meg med mange problemer, sykdommer og div så er ikke dette en lege å anbefale. Du blir ikke tatt på alvor, hun glemmer å følge opp og du føler deg som en pest og plage.