Lakselv Legestasjon

Helsetunveien 4 9700 Lakselv

Siste vurderinger av behandlere ved Lakselv Legestasjon

Lytter og ser pasienten

Lege: Petter Orvik Grønningsæter Skrevet

En trygg, lyttende og forståelsesfull lege. Effektiv men likevel tar seg tid. Han er også flink med barn.

Virket uinteressert og ukonsentrert

Lege: Einar Alexander Bøhmer Skrevet

Kom til Bøhmer fordi min fastlege ikke hadde tid. Neste gang vil jeg heller vente lengre eller benytte annet helsetilbud, for opplevde ikke at dette var en god opplevelse.

Frekk og nedlatende

Lege: Petter Orvik Grønningsæter Skrevet

Blir møtt med ovenfra og ned holdning, og han hører ikke etter når man prøver å fortelle. Han glemmer at pasienten kjenner egen kropp best.

Trygg og kunskapsrik

Lege: Eili Fransisca Ruud Skrevet

En så flink lege skal man lete lenge etter,
anbefaler henne virkelig -
Omsorgsfull og veldig snill lege. Virker også kunnskapsrik

Styr unna

Lege: Petter Orvik Grønningsæter Skrevet

Særdeles nedlatende. Møtt med mistillit på frekk og arrogant måte. Avbryter titt og ofte, gjerne med 'jeg vet', så man blir brutt i tankerekke og konsentrasjon. Følelse av at man bare bæser.

Måtte selv etterspørre henvisning til tilbud jeg fant ut av via hans legeerklæring - påsto jeg virket 'uinteressert' i tilbudet han ikke hadde informert om - enda jeg 2 ganger spurte hva som er videre saksgang. I samme legeerklæring skriver han jeg har en 'velfungerende funksjonsfrisk venstrearm', og ignorerte at man informerte om behandling for skeiv-/ overbelastning av den pga problemer med den andre.

Lytter ikke, mer opptatt av å snakke og belære. Fikk beskjed om at jeg burde finne annen fastlege når ikke nødvendig tillit er tilstede - når det er han som ikke har tillit til meg.

'Leter etter' noe å kjefte for, så som at sykepleier ba meg vente i en stol, og han forventet å finne meg i en annen stol. Tydelig irritert over at jeg tok med følge til konsultasjon etter dårlig erfaring ved forrige konsultasjon. Følget overrasket over bla overhaling for at vi ventet der sykepleieren pekte, men forsto hvorfor jeg ønsket henne med. Føles som om han behandler deg som en treåring.

Faglig sterk, svarer kjapt, følger opp prøvesvar. Blir nok en dyktig kirurg, som kun møter pasienter i komatøs tilstand. Forstår at han har særlig interesse for muskler, som jeg nok kunne hatt faglig nytte av med mine plager, men ser meg nødt til å bytte til en som snakker med deg, ikke til deg.