Iveland legekontor

Frigstadveien 20 4724 Iveland

Siste vurderinger av behandlere ved Iveland legekontor

Arrogant

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Har lite empati og virker arrogant. Han var vaktlegen den ene gangen jeg skulle til vaktlegen var det han som tok meg imot. Men så fikk jeg høre at det var dårlig bruk av vaktlegen selv om jeg fortalte at jeg føler meg dårlig og har virkelig veldig vondt. Men han mente at jeg kunne vente uten noen problem. Følte meg som en idiot da jeg gikk ut.

Føler meg godt ivaretatt - det er så trygt

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Jeg har hatt Aamdal som fastlege i flere år og har bare gode ord å si om han. Jeg føler seg ivaretatt og tatt på alvor. Han ringer for å følge opp dersom det er nødvendig, og henviser videre ved behov. Han er god til å forklare, og tar seg tid til detJeg kunne ikke vært mere fornøyd. Jeg går glad hjem når jeg har vært hos ham, han er alltid hyggelig.

Usympatisk

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Mest opptatt av begrensninger, fremfor å fokusere på hva pasienten trenger. Lite empatisk og støttende. Evner ikke å se hele mennesket. Avviser hva du selv sier og hva andre profesjonelle behandlere sier.

Super!

Lege: Kåre Gjermund Dale Skrevet

Dale er en rolig og behagelig person. Han er informativ, flink til å lytte og finne løsninger.
Rent og behagelig kontor.

Tidenes fastlege!!!

Lege: Liv Inger Varsi Skrevet

Ingen over, ingen ved siden!!! Tidenes mest fantastiske fastlege! Varsi er oppriktig interessert i oss som pasienter, og me får raskt time dersom det er noe som haster! Alle mine 3 barn er også så heldige å ha ho til fastlege!