Legene på St.Hanshaugen AS

Kontakt

Telefonnummer23 19 60 8023 19 60 ...
Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(167)
167 vurderinger
Tilgjengelighet
(118)
118 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(121)
121 vurderinger
Service
(109)
109 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på St.Hanshaugen AS

Veldig fornøyd

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg byttet til Dr. Demel etter å ha flyttet til Oslo. Tidligere lege har jeg ikke vært noe fornøyd med, så jeg utsatte og satt mine problemer på vent. Men Dr. Demel hører, tar seg tid og følger meg jevnlig opp. Etter å ha vært der 5 ganger føler jeg meg 100 % trygg på at hun vil gjøre sitt ytterste som lege for å hjelpe meg.
Damene bak skranken har jeg ikke fått noe annet inntrykk av at de gjør jobben sin uten å trekke på smile båndet og si hei. Noe som er synd. Blodtaking var spesielt noe jeg la merke til. Jeg går selv på sykepleier utdanning og ser og lærer hvor viktig hygiene er. Her må de skjerpe seg!

Veldig vekslende.

Lege: Linda Siddiqi Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Får man Linda som fastlege har man egentlig to fastleger, siden kontoret hennes bemannes av en mann jeg ikke husker navnet på, hver tirsdag og torsdag. Vil man ha Linda, må man be spesifikt om det, og ventetiden er ofte på minst to uker. Det er ofte forsinkelser utover dagen, så om man vil vite når man er ferdig, burde man velge time så tidlig på dagen som mulig.

Hun er av og til veldig forståelsesfull, lyttende, dyktig og ydmyk. Andre dager har hun rett i alt, tar ikke i mot spørsmål uten å svare i en lang tirade og har ikke en gang tid til alt man vil ta opp.

Hun var allikevel veldig kjekk å ha med seg i møtet jeg hadde med nav, da var hun helt og holdent på min side, men jeg vet ikke hvordan det hadde vært om hun hadde hatt en av de dårlige dagene.

Selve legesenteret virker underbemannet. Det finnes ikke noe køsystem for venting til betaling og andre henvendelser, og sekretæren skal også ta prøver og løpe rundt ellers OG svare på telefonen.

Så samlet sett kommer jeg nok til å bytte fastlege ganske snart.

Anbefales!

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Veldig flink, og engasjert i pasienten. Hun er absolutt en god fastlege!

Hyggelig, men litt tilgjengelig

Lege: Linda Siddiqi Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Legesenteret er ganske greit tilgjengelig, i det gamle Rikshospitalet. MEN det er ikkje like lett alltid å finne parkeringsplass. Noen dager er det heilt fullt, både på senterets egne plasser, og i gatene.

Ikkje prøv å ringe for å avtale time, det er nesten heilt umulig å komme igjennom. Dra heller ned for å avtale. Da ser du at forværelset ikkje er bemanna optimalt. Telefonen kimer, uten at den tas. Folk står i kø for registrering, for betaling, for prøver... stort sett. Her mangler det folk!

Linda selv derimot, er veldig hyggelig. Dyktig. Hun hører på deg, og følger dine ønsker, dersom du har det. Rådgir og sørger for at det blir gjort medisinsk riktig. Så eg blir nok her, uansett om det er mange ting å forbedre rundt legen, så er hun selv veldig bra.

Varierende

Lege: Linda Siddiqi Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Linda er blid og hyggelig, men varierende. Noen ganger føler jeg hun tar seg tid og lytter til meg, tar meg på alvor, kommer med løsninger og forslag. Andre ganger føler jeg at jeg må stresse ut og kjappe meg med det jeg måtte lure på. Ved oppfølgingstimer føler jeg at jeg må starte helt fra begynnelsen. Ikke alltid jeg føler jeg får sagt det jeg ønsker pga. kjapp inn, kjapp ut. Er lite tilgjengelig, kommer ofte til vikar, noe som er synd da jeg liker Linda. Synes det er problematisk at man må forholde seg til flere leger. Spesielt ved oppfølgingstimer, må starte fra begynnelsen av. Anbefaler å bestille dobbel time ved slike tilfeller. Vanskelig å komme igjennom på telefonen. Ofte nye i resepsjonen. Send mail, da får man ofte raskt svar.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.