Linda Siddiqi

Autorisasjon (2003)

Linda Siddiqi er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Linda Siddiqi

Ok lege

Har hatt Linda som fastlege i over 2 år, man skal gjerne bestille time god tid i forveien da hun er vanskelig å få tak i (ofte vikar osv.). Ofte store forsinkelser ved legekontoret, noe som gikk utover timene mine.
Hun er til tider svært hyggelig og tar ting på alvor, men føler dette varierer veldig ut ifra humøret hennes. Andre ganger er hun veldig belærende og skal absolutt ha rett, og begynne å tvile på hvilke plager jeg som pasient har. Grunnet dette byttet jeg fastlege, da jeg aldri helt visste om hun skulle ta mine bekymringer på alvor eller ei. Føler også hun måtte minne seg selv på hvem jeg var hver gang ved å lese opp ting fra journalen, veldig lite betryggende som pasient.

Varm, tydelig og hjelpsom

Jeg opplever Linda som en dyktig fastlege!

Jeg har kun vært hos henne tre ganger, men sitter igjen med følelsen av å ha blitt tatt på alvor og fått den hjelpen jeg har hatt behov for. Relasjonen er fortsatt ny, men trygg! Hun fører direkte kommunikasjon, viser høy kompetanse både emosjonelt og profesjonelt

Linda er effektiv med de minuttene en har til rådighet, uten at det går på bekostning av varmen, samtalen og litt humor:-)

Kjempeflink

Linda er nøye og smart:) hun tar seg tid til å forklare alt du lurer på og hun virker som hun bryr seg om det du er urolig for

God og trygg fastlege

Jeg har flyttet fra Oslo og har ikke Linda som fastlege lenger. Jeg har vært veldig glad for å ha henne som fastlege, og følte meg veldig godt ivaretatt på alle måter. Jeg kan anbefale henne varmt.

Veldig fornøyd

Jeg har nettopp byttet fastlege til Linda, og bestilte en time for å ta celleprøve. Jeg opplevde å få god forståelse for å være nervøs, fikk god forklaring på hva som skulle skje under undersøkelsen, og god betryggelse. Jeg hadde altså eg god opplevelse på en undersøkelse som jeg hadde gruet meg til. Følte hun lyttet bra til meg og var interessert.