Linda Siddiqi

Legene på St.Hanshaugen AS
Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo
Linda Siddiqi er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Linda Siddiqi

Nesten umulig å komme igjennom på telefon

Her er det som regel nesten umulig å komme igjennom på telefon. Vær også obs på at du alltid må vente forbi det tidspunktet du har time på. Har ALDRI opplevd å bli tatt inn på klokkeslettet.

Profesjonell, faglig sterk og genuint opptatt av pasienten sin

Linda er alltid godt forberedt, kjenner meg og min historie og er genuint interessert i å finne de beste løsningene for meg som pasient. Linda tar ingen snarveier, men gir veiledning med langsiktig perspektiv. Hun er velmenende og et godt medmenneske som alltid tar god tid til meg som pasient. Legebesøk hos Linda er alltid løsningsorienterte og positive.

Følte ikke jeg fikk den hjelpen jeg trengte

Jeg opplevde at man ofte fikk en sekretær når man bestilte time da hun ikke var på jobb, og at alltid måtte vente en time på venteværelset før det var min tur. Jeg følte heller ikke at jeg fikk den kontakten med legen som jeg hadde behov for. Hun er dyktig og kan mye, men jeg følte ikke at jeg ble tatt på alvor med det jeg kom dit for, og at jeg hadde en negativ følelse når jeg gikk derfra.

En flink fastlege

Hun har vært min fastlege i 5 år, og jeg er bare fornøyd med henne. Hun virker dyktig og erfaren. Kan anbefale henne som fastlege. St.hanshaugen legesenter som legesenter er ikke alltid like bra, i forhold til kundeservice og lokaler.

Linda Siddiqi er svært god fastlege, hun tar seg tid til å høre på pasienten og har en holistisk tilnærming.

Jeg er veldig glad for at jeg har Linda Siddiqi som fastlege. Dyktig, profesjonell og lyttende. Hun ser hele mennesket, ikke bare en diagnose. Veldig fornøyd med henne!

Professionell och direkt

Mycket förnöjd med denna lege. Alltid hygglig, direkt och tydlig har har hjälp mig massor när jag har haft det svårt.

Profesjonell og vennlig lege

Jeg er veldig fornøyd. Opplever at det er lett å få time, og at Linda Siddiqi har møtt meg og mine barn med profesjonalitet og vennlighet ved samtlige anledninger. Hun har tatt oss på alvor, og tatt seg tid.

Merklig instilling til sina patienter

Har gått hos Linda knappt ett år (har tidigare gått hos hennes vikarie i 4år). Vanskelig att prata med, och hon utgår gång efter gång att man bara är där för att få sykemelding och inte få hjälp med det man trenger.

Man måste masa til sig enkla prover som Crp. I tillägg prover som visat sig positiva tar det veckor innan hon återkommer till en med resultat trots att det visat sig att hon suttit på svaren själv.

Listan kan göras lång varför man bör undvika denna denne lege, om man vill bli bemött med respekt bör man definitivt inne gå till henne.

Vanskelig å komme gjennom på telefon, men hyggelig sekretær og samvittighetsfulle leger

Jeg har vært pasient ved Pilestredet Park legesenter i mange år. Det siste året har det blitt gjennomført noen forandringer som helt klart har bedret kvaliteten i forhold til tidligere. Linda jobber nå, imotsetning til tidligere hvor hun var sykemeldt og hadde en godt voksen mannlig lege som vikar. Det har blitt ansatt en ung lege, dr. Umer Sheik, som jobber de dagene Linda ikke jobber. Har virker å kunne sakene sine bra. Begge legene er veldig fine å prate med og bruker god nok tid de gangene jeg har hatt behov for det. Betalingen gjøres inne hos legen, så man slipper å stå i ny kø hos sekretæren for å gjøre opp. De har fått elektronisk resept. Før måtte man vente på resept i posten. I tillegg jobber nå en voksen dame i resepsjonen. Hun er veldig hyggelig og tar sed tid med de som møter opp i resepsjonen, men det kan være litt irriterende iblant når køen utenfor vokser og man har litt dårlig tid. Romslig parkering i gården, men den koster penger. Har funnet ut at det lønner seg å bruke appen istedenfor å legge på penger, det gjør det lettere å forlenge parkeringen ved forsinkelse hos legen. ellers er lokalene fine, men bærer preg av å dele fellesarealer med andre legekontorer i samme gang.

Forferdelig legekontor og lege!

Hatt henne som lege i 3 år, og sett henne en av de gangene jeg har vært der! Hun var frekk og utrolig dårlig holdning.
Forferdelig vanskelig å snakke med da hun viser tydelig at hun ikke har tid! Har valgt privat legehjelp de siste gangene bare for å unngå å dra til henne.
Legekontoret er også vanskelig å få tak i, da dem ikke tar telefonen og hun ene som svarer ikke er noe imøtekomme heller!

Aldri tilstede

Alltid vanskelig og komme gjennom på telefon, og når man først kommer igjennom er det mye fravær og sykdom og vanskelig og få time. Alltid forsinkelser. Hennes vikar er OK. Vært hos henne en gang, og opplevde henne som ganske frekk og ikke en lege jeg fikk lyst til å betro meg til.

Never get through to her

I have been trying to get an appointment over phone but always in vain. No one answers. If it is extremely difficult to get to see my GP then what is the use? Not sure if I can walk in just like that.

En svært hyggelig og samvittighetsfull lege, som følger godt opp patientene sine.

Jeg traff Linda for omkring ti år siden, og fikk den gang et
så godt inntrykk av henne at jeg spurte om hun ikke kunne bli fastlegen min. Det kunne hun ikke på det tidspunktet, men heldigvis ordnet det seg noen år senere.

Hun er flink til å høre på pasienten, men også frekk

Jeg har hatt henne som fastlege nå i ca. 1.5 år. Jeg likte ikke helsesekretærene siden de ikke er flinke med noe som helst, man må vente evigheter på tlf for å bestille en time, og når de har kurs eller noe lignende så legger de ikke beskjed til folk som ringer for å bestille time osv. Jeg personlig har ringt 2 dager på rad hver samtale varte i 1-2 t og ingen svarer, dattera min som er ikke fylt 1 år måtte til legen og de tok ikke telefonen. Etter å ha prøvd å ringe i to dager på rad, orket ikke mer og kjørte dit for å høre hva som har skjedd ! Da jeg kom inn til resepsjonen sto Linda siddiqi og snakket til sekretæren og jeg måtte vente ! Da det ble min tur så forklarte jeg saken med at de ikke svarte tlf, da svarte Linda "det var dumt gjort av oss, vi skulle ha lagt beskjed til folk " øøøøø ok ?
Hva slags legesenter tror dere dette er ! Dritt orket ikke mer, byttet lege rette os slett ! Pluss alt dette så er hun aldri der , man møter henne en gang i året kanskje også er hun innmari frekk ! Og tror at hun er den som alle ser opp til .
Jeg anbefaler overhodet ikke Linda siddiqi som lege
Til tross at hun er flink men det er fler ting som man blir veldig irritert av
Man må betale synsk mye for parkering, og en viktig ting som jeg må nevne, hvis du er pasient hos Linda må du vite at du aldri blir ropt opp til timen din jeg hadde time kl:14.00 og hun ropte opp mitt navn kl:14.50 !!!! Og når man sier ifra til henne så blir hun irritert "ja men sånn er det " og hun ber deg å bare "kaste på mer penger til parkering " selv om hun som bruker opp timen din på andre og man må betale perkering på 100 - 150kr
Hun må forstå at det er ikke alle som har rå til det !

pilestredetparklegesenter er den værste legesenter jeg har hvert bort i !
Og særlig om sommeren da de opplyser til folk at det er stengt og det er en annen legesenter som tar imot akutt saker, de ringte jeg 3 ganger og de gidder ikke å hjelpe meg engang, de svarer " dra på legevakta" da jeg har en lite barn under ett år som må på lege ! Drøyt

Virker som en dyktig lege. Veldig fornøyd med henne når hun først er tilgjengelig. Men det er meget sjelden. Får stort sett bare vikarene hennes og de har det vært mange forskjellige av. Vanskelig å få time på kort varsel. Må alltid vente mellom 14 dager til 1 mnd før jeg får time hos henne hvis jeg ikke ønsker en av vikarene.

OK lege men aldri tilstede

Linda er en god lytter og bestiller de nødvendige prøvene, dessverre er det helt umulig å få tak i henne. Har man kroniske lidelser er det viktig å få oppfølging fra samme lege, og dette er grunnen til at jeg til slutt bestemte meg for å bytte fastlege. Samtidig kom de en ny lege, Dr.Umer Sheikh, som jeg fikk snakket med et par ganger før jeg dro på ferie. Han har visst overtatt Lindas pasientliste, helt eller delvis, og han opptrer profesjonelt.Jeg har derfor bestemt meg for å gi legekontoret en sjanse, men det er mye som må forberedes: tilgjengelighet, mulighet for e-resept, ventesalen som ikke er noe annet enn en felleskorridor meg mye trafikk. Jeg mener også at ekspedisjon mangler profesjonalitet og effektivitet. Når man henvende seg dit på e-post fordi man ikke får svar på telefon, kan det ta opptil flere dager før man får svar. Det går med andre ord ikke an å være akutt syk. Så vil jeg gjerne ha meg frabedt å få svar med smileys når jeg henvender meg som pasient til ekspedisjonen.

Kommer bare til vikarlege

Linda er min fastlege, men jeg har aldri møtt henne. Hun har 2-3 ukers ventetid, derfor kommer jeg alltid til vikarlegen. Han er en eldre mann som har jobbet lenge som lege (dette forteller han gjerne om) og kan tydeligvis mye. Han er litt usaklig, men veldig hyggelig og jeg føler han tar meg på alvor og er en god fastlege. Hvis du overlever litt usaklig småprat og fortellinger så er han en god lege. Linda har jeg som nevnt aldri møtt.

Mistenksom lege

Jeg har sjelden vært hos lege inntil jeg ble gravid og fikk store plager i forbindelse med det. Linda har vært nøye med å følge opp med kontroller, men jeg har følt meg mistenkeliggjort og IKKE tatt på alvor når det kommer til min arbeidssituasjon. Jeg har en fysisk krevende jobb samt mye stress som har gjort at jeg har vært delvis sykemeldt under hele svangerskapet. Hver gang jeg skulle ha fornyet sykemeldingen min har jeg følt meg mistenkeliggjort og har følt jeg må forsvare at jeg er dårlig. Ikke greit, og enda et stressmoment for en gravid å måtte grue seg på forhånd for å trygle om å forlenge sykemelding. Alt i alt; flink med å følge opp fysiske symptomer o.l, men forståelse, evnen til å lytte og stole på pasienten har jeg veldig negativ erfaring med fra henne.

Lite tilgjengelig!

Det er som mange andre påpeker her, håpløst å komme igjennom på telefon. Det toppet seg sist gang jeg ringte, med akutt krystallsyke, kjempesyk - ble henvist til legevakten av den alltid lite vennlige resepsjonisten. Resepsjonisten burde tatt seg noen kurs!!! Elendig kundebehandling!!! Jeg ble satt ut da jeg tok blodprøve der og hun som tok blodprøven nøys meg midt i ansiktet!! Neglene hennes var lange og skitne og jeg følte meg veldig utilpass.

Linda virker som en flink lege. Jeg er dog sjelden hos legen, noe også Linda påpekte sist jeg var der. Jeg oppfattet henne som mistenksom. Aner ikke hvorfor,men jeg synes hun så på meg med et kritisk blikk og jeg fikk følelsen av å ikke bli trodd. En ganske vemmelig og fortvilet følelse siden jeg aldri er syk. Vurderer å bytte fastlege om et halvt års tid. Da flytter jeg til en annen bydel.

Flink lege men aldri tilstede

Har opplevd henne som en profesjonell fastlege, men det er dessverre sjelden en får time hos henne da hun har over to ukers ventetid på time. Hun burde innskrenke pasientantallet sitt opptil hvor ofte hun faktisk jobber, slik at de som velger henne som fastlege får den hjelpen de trenger.