Linda Siddiqi

Legene på St.Hanshaugen AS
Pilestredet park 11 B-C 0176 Oslo
Linda Siddiqi er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Linda Siddiqi

Følte ikke jeg fikk den hjelpen jeg trengte

Jeg opplevde at man ofte fikk en sekretær når man bestilte time da hun ikke var på jobb, og at alltid måtte vente en time på venteværelset før det var min tur. Jeg følte heller ikke at jeg fikk den kontakten med legen som jeg hadde behov for. Hun er dyktig og kan mye, men jeg følte ikke at jeg ble tatt på alvor med det jeg kom dit for, og at jeg hadde en negativ følelse når jeg gikk derfra.

En flink fastlege

Hun har vært min fastlege i 5 år, og jeg er bare fornøyd med henne. Hun virker dyktig og erfaren. Kan anbefale henne som fastlege. St.hanshaugen legesenter som legesenter er ikke alltid like bra, i forhold til kundeservice og lokaler.

Linda Siddiqi er svært god fastlege, hun tar seg tid til å høre på pasienten og har en holistisk tilnærming.

Jeg er veldig glad for at jeg har Linda Siddiqi som fastlege. Dyktig, profesjonell og lyttende. Hun ser hele mennesket, ikke bare en diagnose. Veldig fornøyd med henne!

Professionell och direkt

Mycket förnöjd med denna lege. Alltid hygglig, direkt och tydlig har har hjälp mig massor när jag har haft det svårt.

Profesjonell og vennlig lege

Jeg er veldig fornøyd. Opplever at det er lett å få time, og at Linda Siddiqi har møtt meg og mine barn med profesjonalitet og vennlighet ved samtlige anledninger. Hun har tatt oss på alvor, og tatt seg tid.