Blandeverket Legesenter

Telefonnummer51 47 22 2051 47 22 ...
Sokndalsveien 26 4372 Egersund

Siste vurderinger av behandlere ved Blandeverket Legesenter

Grei

Lege: Trygve Steinnes Skrevet

Jeg har vært hos Steinnes ved litt forskjellige anledninger, og fått oppleve han både som hyggelig og kunnskapsrik.

Men jeg opplevde ikke at vi fikk noe kjemi, og siste timen jeg gikk fra han var jeg skuffet. Han hadde tydeligvis ikke brukt tid på å forberede seg før jeg kom inn.

Han virker litt usikker, og kunne med fordel smilt ltt mer og tatt mer initativ til dialog, det ble en del pinelig stillhet under konsultasjonene.

En lege som har deg i fokus.

Lege: Børge Vassbø Skrevet

Vassbø har alltid tid til deg og har deg i fokus. Uansett om du kommer inn litt forsinket-som forøvrig er sjeldent-så bruker han den tiden han trenger på deg. Man føler ikke at han skal skynde seg. Ellers virker det som han er faglig dyktig og er rolig og veldig lite stressende, høflig og imøtekommende.

Kjempeflink!

Lege: Børge Vassbø Skrevet

Har hatt Vassbø som lege siden han startet, og er kjempefornøyd på alle måter. Lett å få time, som oftest innen 2-3 dager. Er det forsinkelser så står han i døren og "beklager forsinkelsen", når det er din tur. Hvilken annen lege gjør det? Tar seg alltid god tid, og tar deg på alvor. Høflig, dyktig og svært pliktoppfyllende!

En veldig bra Fastlege

Lege: Børge Vassbø Skrevet

En tversigjennom god lege med deg som pasient i fokus når du er inne hos han. Kan "koke" på venteværelse men Vassbø er like rolig og holder fokus på deg.
Alltid lyttende og imøtekommende.
Er glad jeg er 50 nå så kan jeg ha han livet ut........