Triangel Legesenter

Telefonnummer465 00 900465 00 9 ...
Parkvegen 1 A 7500 Stjørdal

Siste vurderinger av behandlere ved Triangel Legesenter

Beste legen!

Lege: Angelina Lied Rimehaug Skrevet

Angelina er en fantastisk lege som har mye kunnskap ifh til både fysisk og psykisk sykdom! Full av empati og omsorg, og samtidig tydelig og ærlig! Bestandig blid og tar seg tid til deg! Kommer med gode og kloke råd! Hun er grundig i undersøkelser og tar deg på alvor! Jeg har møtt mye fagfolk, både leger, psykologer og psykiatere, men INGEN av de kan måle seg med henne! Hun er den beste jeg har hatt og jeg kommer aldri til å bytte fastlege! Anbefales på det sterkeste!

Både og

Lege: Olaug Høiberget Skrevet

Har hatt Olaug som fastlege i 25 år. Har stort sett vært fornøyd, da hun har tatt alle problemer på alvor.

Den siste tiden føler jeg imidlertid at hun har blitt mer "kjapp" i avgjørelsene sine. Føler meg ikke like godt hørt, og hun virker litt stresset. Får inntrykk av at hun har dårlig tid, og at man er litt på et løpebånd (noe som også er forståelig).

Den beste legen.

Lege: Angelina Lied Rimehaug Skrevet

Har hatt Angelina som lege i 2 år, og vært hos henne flere ganger med ulike problem. Får bestandig hjelp, blir hørt og får med smil og omsorg i tillegg. Hun rådfører seg med andre ved behov, eller henviser videre. Hun lytter og tar seg tid til meg. For hver gang jeg går derfra tenker jeg at hun må være den beste legen!

Styr unna.

Lege: Angelina Lied Rimehaug Skrevet

Dårlig tid, dårlig kommunikasjon og ikke minst dårlig holdning hos meg som pasient. Anbefales ikke..

Svak

Lege: Hanna Haugan Størseth Skrevet

Svak lege. Må selv fortelle henne hva jeg tror jeg trenger av behandlinger. Hun gåår IKKE inn for å finne ut av hva som feiler meg. Tragisk