Gamlebyen Legesenter

St. Halvards Plass 1 0192 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Gamlebyen Legesenter

Ingen trygg

Anbefaler IKKE
Jeg møtte ham tre eller fire ganger, og det hjalp ikke.
Det er ingen respekt, og han forlater deg ikke før du snakker. Han gjør det som skjer i hodet på ham. Han vet ikke om tilstanden min bortsett fra nødsituasjonen Du sitter med ham og venter i lange perioder uten å respektere avtalen. Det krever informasjon og hører ikke på deg og til slutt setter telefonen i ansiktet ditt, jeg vil aldri anbefale det

Total recommended

Lege: Khalid Khawar Skrevet

Have been at the doctor a couple of times in the past year for different reasons, was always attended with attention and seriously, when necessary was send it to the necessary specialist. Totally recommended.

Tar pasienten på alvor.

Lege: Khalid Khawar Skrevet

Har hatt Dr. Khalid som fastlege i ca 20 år. Har flyttet fra Oslo, men valgt å beholde han som fastlege, da min erfaring er at han tar pasienten på alvor. Jeg har gjennom årene ervervet/ pådratt meg div sykdommer/ skader, har alltid følt meg tatt på alvor!
Bruker god tid ved konsultasjon for å tilegne seg mest mulig informasjon dersom det er noe som er utenom en «vanlig forkjølelse». Henviser videre til utredning hos spesialist/ røntgen, MR ol. dersom han i samråd med meg som pasient, mener dette er en uklar situasjon/ nødvendig tiltak. Samtidig som han alltid tar mine symptomer/ opplevelser på alvor, stiller han krav og ikke prater meg etter «kjeften»! (En erfaring jeg har hatt tidligere, da jeg er utdannet innenfor helsefag med lang erfaring).
Har aldri hatt opplevelse av at han er utilgjengelig i stor grad, men har vel som alle leger ferie, tror noen av tidligere innlegg her handler om at han til tider legger ferie utenom juli/ august.
Da har det alltid vært mulig med time hos vikarlege i løpet av kort tid.
Oppover i tillegg alle ansatte som hyggelige og behjelpelige.
Anbefaler på det varmeste Dr. Khalid som fastlege!
Ser i enkelte tidligere innlegg her, noen som er opptatt av etnisitet.
Derfor ser jeg dessverre som et viktig tillegg å opplyse om at jeg er født og oppvokst i Norge med etnisk norske foreldre!!

Veldig flink

Lege: Khalid Khawar Skrevet

En veldig flink lege. Lett å prate med, og får hjelp med det jeg trenger.
Får alltid time dagen etter hvis det gjelder sykdom, og ved andre hendvendelser (av mindre seriøs natur) så tar det bare et par dager.
De er flink til å prioritere.

Meget dyktig og forståelsesfull

Lege: Khalid Khawar Skrevet

En lege som virkelig kan jobben sin. Tar seg god til å lytte til pasientene. Og setter pasienten i fokus ,