Vadmyra Legekontor

Vadmyrveien 85 5172 Loddefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Vadmyra Legekontor

Ærlig, direkte, følger opp. Byr på seg selv

Lege: Alan Douglas Valenzuela Torres Skrevet

Alan og Christian fremstår som grundige, vennlige, kunnskapsrike og dynamiske. Følger opp. Som pasient hadde jeg vært langtidssykemeldt mye lengre, hadde det ikke vært for at Torres gav meg et par alvorsord som fikk meg på rett kurs igjen. Ærlig, nysgjerrig, og i respektfullt møte med meg som pasient. Er medmennesker, ikke bare en profesjonell. Veldig takknemlig for å få ha de som «loser» når helsen sviktet, nå på beina igjen. Gikk raskt takket være innsiktsfull lege.

Tidvis dårlig organisert og uhøflig

Lege: Alan Douglas Valenzuela Torres Skrevet

Torres er travel og bruker ikke mye tid på hver pasient. Dette gjør at han ofte kan fremstå som noe uhøflig i møte med pasienten.

Torres kan også med fordel bli bedre på å gi klare føringer til sin resepsjonist, slik at det blir bedre samsvar mellom hva som blir fortalt til pasienten.

Ikke tid til pasienter

Lege: Alan Douglas Valenzuela Torres Skrevet

For noen år siden var dette et veldig bra legekontor. Nå har de så mange pasienter at man blir glemt bort. Problemet er nok da ikke antall pasienter men det faktum at lege er på andre oppdrag hver onsdag. Han har sagt til meg at han ser på denne dagen som sin "fridag" med studenter..
Jeg måtte til slutt nødt og bytte fastlege. Ventetiden er gjerne på flere uker og driften er på ingen måte forsvarlig.

Resepsjonisten er som å snakke med en datamaskin, det finnes ingen smarte løsninger eller praktiske tilnærminger.

Styr unna!

Jeg har annen fastlege idag og her har jeg bare positive opplevelser og lite ventetid. Til tross for at også denne legen har ansvar for rundt 1500 pasienter.

Jeg følte meg at sekretæren løser alle problemer.

Lege: Alan Douglas Valenzuela Torres Skrevet

Umulig å komme til legen hvis du har sterke smerter.
Legekontor er stengt på onsdag.
Sekretar er veldig bestemt og hører ikke på hva sier pasient.

Svak tilstedeværelse + dårlig kapasitet

Lege: Alan Douglas Valenzuela Torres Skrevet

De 3-4 gangene jeg har prøvd å ordne legetime er det enten ukesvis med venting, legen er på ferie, eller som idag (onsdag) - "Skal du bare ha vanlig time må du prøve igjen på mandag" Jeg fikk med andre ord ikke engang bestilt en time. Har nå byttet lege.