Medicalis legesenter

Sundgata 12 6003 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Medicalis legesenter

Veldig fornøyd!

Lege: Svein Reidar Wiig Skrevet

Veldig fornøyd med endelig å bli både sett og hørt i forhold til min sammensatte problematikk. Viste god kunnskap om både mine kroppslige og psykiske vansker. Anbefales!

Imøtekommende og dyktig lege

Lege: Svein Reidar Wiig Skrevet

Imøtekommende og dyktige lege. Forklart enkelt. Kjenner igjen pasienten på en god måte. Føler meg trygg på råd og anbefalinger fra lege.

Solid når det gjelder

Lege: Svein Reidar Wiig Skrevet

Har hatt Svein som fastlege i mange år og må innrømme at jeg følte han var litt autoritær og upersonlig før jeg virkelig fikk problemer. Fikk alvorlige problemer og da har han vært en uunnværlig klippe for meg. Evig takknemlig for hjelpen jeg har fått av deg.

Useriøs

Lege: Svein Reidar Wiig Skrevet

Må ringe å purre da han ikke har gjort noe av det som er etterspurt, bla. henvisninger, resepter ol. Må også ringe og etterspørre svar fra prøver som ikke kommer på helsenorge, disse svarene mottok fastlegen for 16 dager siden.
Krass i svarene sine under legetime.

Arrogant og lite empati

Lege: Svein Reidar Wiig Skrevet

Leser seg tilsynelatende ikke opp i forkant av legetimen. Svarer arrogant på spørsmål og får meg til å føle meg dum for å ha dratt til lege med det aktuelle problemet.
Jeg er sykepleier og føler at kunnskapen min har vært nødvendig for å passe på bla. Blodprøvesvar, medisiner og behandling. Føler meg ikke ivaretatt eller trygg med han som fastlege.
Ikke anbefalt.