Medicalis legesenter

Sundgata 12 6003 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Medicalis legesenter

Meget dyktig

Lege: Svein Reidar Wiig Skrevet

Tar deg seriøst, kommer med gode løsninger. Vert hos mange leger, men denne legen kommer fort med løsninger i forhold til di fleste andre.

Tar deg seriøs

Lege: Svein Reidar Wiig Skrevet

Veldig dyktig lege, tar deg seriøs om man er syk. En av de bedre fastlegene i Ålesund.
Flink lege som lytter og er engasjert i jobben sin.

Veldig veldig flinke lege,lytter til de jeg sier og E veldig forståelse full, tar virkelig deg på alvor,

Lege: Thor Olav Bjørhovde Temtemoen Skrevet

Thor E en veldig flinke lege og ordner det som må gjøres, Har hatt Thor i mange år, Meget fornøyd,tar tak i det som må gjøres, Veldig hyggelig også god kombinasjon,

Fantastisk

Lege: André Karlsson Skrevet

Hatt denna karen som fastlege i ett års tid, og er jævla fornøyd. Ikke at jeg er den som har et stort behov for legehjelp, men de gangene jeg har besøkt han har han lyttet, tatt tak i problemene, og ikke vært redd for å gå nye veier for å fikse ting (les; skulder, albue, rygg, knær).

Det er en grunn til at han er litt vanskelig å få tak i, nettopp fordi han er populær blandt innbyggerne. Kvalitetstegn at han ofte er fullbooket og at en må vente noen dager for å kunne se'n. Ofte flytter han om på ting om det haster.

Dårlig behandling

Lege: Svein Reidar Wiig Skrevet

Opplever denne fastlegen som arrogant og lite kunnskapsrik. Har ikke interesse å høre noe om tidligere historikk og det oppleves at han uttaler seg om ting han ikke har god nok kunnskap om. Dette opplever jeg som utrygt og ugunstig når en person er i en slik posisjon. Er selv en person som har vært hos fastlege 3 ganger de siste 10 årene og har ikke mottatt noen form for hjelp fra denne legen når jeg har hatt behov for det.