Medicalis legesenter

Sundgata 12 6003 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Medicalis legesenter

Profesjonell og dyktig

Lege: Svein Reidar Wiig Skrevet

Dette er en lege som lytter til dine plager og undersøker skikkelig. Man merker at han er dyktig og kan faget sitt. Han er lett å prate med og er veldig rettferdig. Jeg føler meg hørt når jeg drar til han, men han vil også fortelle deg sannheten. Ikke noe tull med denne mannen!

Oppfarende og lite kunnskapsrik

Lege: André Karlsson Skrevet

Karlsson oppleves som usikker i sin rolle som lege. Han utviser lite forståelse for pasient og pårørendes situasjon. Han oppfattes også som krass og spydig ved innsigelser til hans antagelser.
Legesenteret som helhet gir en opplevelse av mangelfull faglig kunnskap, dette gjelder både leger og helsesekretær. Måten helsesekretær møter pasientene på er kritikkverdig da nødvendig kunnskap åpenbart mangler.
Legesenteret har også lang telefonkø og legene er lite tilgjengelige for telefonkonsultasjon ved behov.

Suveren lege!

Lege: André Karlsson Skrevet

Andre Karlsson .....beste lege jeg noen sinne har hatt.Heilt suveren ! Veldig flink med barn ! Tar seg god tid til pasienten og hører h a probl er.alltid blid !!! :) 👍🥇

Fantastisk lege!

Lege: Thor Olav Bjørhovde Temtemoen Skrevet

Stusser ikke på å henvise til sjukehus, privatklinikker etc.

Tar seg god tid med pasienter og er veldig flink.

Hyggelig lege - elendig legekontor

Lege: Thor Olav Bjørhovde Temtemoen Skrevet

Temtemoen virker kunnskapsrik, er forståelsesfull og tar seg god tid. Ingen ting å utsette på han.
Legekontoret derimot er en katastrofe. Ekstremt lange køer på telefon - neste umulig å komme igjennom, og mange av de som jobber i "resepsjonen" er lite imøtekommende og virker rett og slett sur.
Om det hadde vært ledig en lege i området hadde jeg byttet umiddelbart.