Legesenter Nygaardsgata

Nygårdsgt. 29 1606 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Legesenter Nygaardsgata

Lyttende og dyktig lege!

Lege: Farhan Rafique Skrevet

Utrolig flink lege! Han er mer opptatt av å høre på enn å bare skrive ut en tablett som du skal spise!

Lyttende, Grundig og kunnskapsrik

Lege: Farhan Rafique Skrevet

Han er en veldig god lytter og veldig tilstede i samtalen. Mer opptatt av å finne ut årsaken til sykdom enn bare å tilby medisinering. Føler meg virkelig sett og hørt i samtale med ham.

Beste lege noengang.

Lege: Farhan Rafique Skrevet

Å flytte over til Farhan som fastlege, vil jeg si var avgjørende for resten av mitt liv. Utrolig oppfølging, og genuint interessert i at jeg skulle bli bedre.

Kunnskapsrik, grundig og flink til å lytte

Lege: Farhan Rafique Skrevet

Alltid blid og imøtekommende.
Tar seg tid til grundig undersøkelse og oppfølging ved behov.
Videresender til spesialist om han er i tvil.

SUVEREN Lege, God kommunikasjon

Lege: Atchuthan Paramananthan Skrevet

Fikk denne legen etter den forrige slutta. I starten synes jeg det var litt tungt å måtte bli kjent med enda en ny lege, fortelle atter en gang om meg selv da det er mye greier med meg. Men det var ikke så ille, da denne fastlegen lytter til meg, forstår alt hva jeg sier, tar meg på alvor, forklarer om det er noe jeg ikke helt forstår, er punktlig og stoler på det jeg sier. I tillegg har han et smil på lur og en god humor jeg liker. Han er faglig dyktig og gjør det han kan for at jeg skal få det bedre, da jeg er en pasient med en haug av utfordringer. Dette er en lege jeg stoler på og har full tillit til. Hatt han litt over 1 år nå, og håper på resten av livet denne gangen. I tillegg liker jeg Kristine i skranken, vi har gode og fine samtaler, blir alltid glad av å se henne. Tommel opp!