Legesenter Nygaardsgata

Nygårdsgt. 29 1606 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Legesenter Nygaardsgata

Beste lege noengang.

Lege: Farhan Rafique Skrevet

Å flytte over til Farhan som fastlege, vil jeg si var avgjørende for resten av mitt liv. Utrolig oppfølging, og genuint interessert i at jeg skulle bli bedre.

Kunnskapsrik, grundig og flink til å lytte

Lege: Farhan Rafique Skrevet

Alltid blid og imøtekommende.
Tar seg tid til grundig undersøkelse og oppfølging ved behov.
Videresender til spesialist om han er i tvil.

SUVEREN Lege, God kommunikasjon

Lege: Atchuthan Paramananthan Skrevet

Fikk denne legen etter den forrige slutta. I starten synes jeg det var litt tungt å måtte bli kjent med enda en ny lege, fortelle atter en gang om meg selv da det er mye greier med meg. Men det var ikke så ille, da denne fastlegen lytter til meg, forstår alt hva jeg sier, tar meg på alvor, forklarer om det er noe jeg ikke helt forstår, er punktlig og stoler på det jeg sier. I tillegg har han et smil på lur og en god humor jeg liker. Han er faglig dyktig og gjør det han kan for at jeg skal få det bedre, da jeg er en pasient med en haug av utfordringer. Dette er en lege jeg stoler på og har full tillit til. Hatt han litt over 1 år nå, og håper på resten av livet denne gangen. I tillegg liker jeg Kristine i skranken, vi har gode og fine samtaler, blir alltid glad av å se henne. Tommel opp!

Beste legen jeg har hatt noengang.

Lege: Atchuthan Paramananthan Skrevet

Etter noen fastlegebytter gjennom 7 år så satt jeg med store smerter og var kasteball hit og dit uten å få noen klare svar.Jeg var usikker på nok ett bytte av lege ,men etter første timen så var jeg "solgt".Jeg og mine to barn har nå samme fastlegen ,og jeg har nå en lege som stiller opp 100 prosent.Meget dyktig og tar tak i saker med en gang.Fra du går inn på kontoret hvor du treffer hyggelig betjening ,samt stadig ser lege nummer to som er like blid hver gang så setter man mer og mer pris på dem alle sammen der nede.Min fastlege ligger høyt over mange jeg har møtt på min reise i lege/pasientverden.Ett eksempel er min kols..som jeg nå får riktig medisiner og penicilin for.Han lytter til det du sier og svarer på det du spør om.Han er lett å forholde seg til for man får alltid følelsen av å bli sett,hørt og trodd på.Man er meget trygg hver gang man er der.Dessverre så kan ikke mannen klones enda..Anbefales med hånda på hjertet..

Trygg og kunskapsrik

Lege: Farhan Rafique Skrevet

Da er S.E. Misvær sluttet som min fastlege etter veldig mange år, gruet jeg meg veldig for den nye legen som skulle overta etter han. Jeg har blitt langt mer fornøyd en hva jeg hadde forventet. Det at han er såpass mye yngre, har ikke hatt noe å si. Kontoret i sin helhet, er fortsatt det trygge gode k8ntoret jeg har gått til i alle år... til tross for ny lege og nye lokaler ☺