Nygårdsgaten legesenter

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Nygårdsgaten legesenter

Dyktig, hyggeleg og løysingsorientert

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Eg har berre positive erfaringar med Helene som fastlege. Ho er lyttande, og eg opplever at ho alltid tar meg på alvor og er oppteken av å finna løysingar. At ho er effektiv og oppteken av å finna løysingar raskt synest eg berre er positivt.

Useriøs

Lege: Vegar Vangen Flå Skrevet

Denne fastlegen hadde jeg i 1 år, og han kommuniserte ikke.
Veldig dårlig på kommunikasjon.
Gjør en slett jobb, og hører ikke etter og blir lite respektert som pasient.

Veldig dyktig lege

Lege: Øivind Wesnes Skrevet

Jeg har hatt Øivind som lege i et år og jeg er utrolig fornøyd med han. Han er veldig imøtekommende og hyggelig, hjelpsom, empatisk og også humoristisk som er veldig fint om man har en litt tung dag pga sykdom. Han setter igang med det samme å hjelpe deg på best mulig måte. 10/10!

Dyktig og imøtekommende

Lege: Margrete Kjærland Skrevet

Har hatt Margrete som fastlege i litt over et år, og er kjempefornøyd. Hun er i godt humør, lett å prate med og en dyktig lege. Imøtekommende og seriøs. Hun er også veldig flink til å gjøre ubehagelige undersøkelser mest mulig behagelig.
Anbefaler Margrete på det sterkeste!

Dårlig tid

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Har det siste halvåret vært mye hos dr. Jørgensen. Min samlede opfattning er at hun har dårlig tid. Hun setter "diagnosen" etter bra få minutter. Jeg føler persnolig jeg ikke blir hørt når jeg snakker med henne. Det er en skuffende følelse når man har bestilt time og legen ikke tar seg tid til å lytte på det du har å si. Man merker at hun ønsker å få neste pasient inn på kontoret.

Hun er også voldsom til å bruke ord som er vanskelig for mannen på gaten og forstå. Hun velger å ikke endre vokabularet så vi uten lege utdanning kan forstå henne.

Det at hun har så dårlig tid til hver pasient og bare skynter seg gjennom konsultasjonen resulterer riktig nok i at hun er/fremstår som en effektiv og målrettet kvinne.