Nygårdsgaten legesenter

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Nygårdsgaten legesenter

Dyktig og empatisk.

Lege: Margrete Kjærland Skrevet

Margrete er en fantastisk lege, og legekontoret er også veldig bra. Hun tar deg på alvor og er veldig hyggelig og empatisk. Virkelig å anbefale. Fornøyd med hjelpen jeg får av henne både til meg selv og mine barn. Hele legesenteret anbefales på det sterkeste. Også veldig praktisk å kommunisere via appen.

Fastlege

Lege: Margrete Kjærland Skrevet

Fantastisk lege! Hører på deg og tar deg alvorlig! Kjempe snill og koselig. Anbefaler alle til henne!

Den beste fastlegen

Lege: Axel Heienberg Skrevet

Jeg har hatt Heienberg som fastlege siden jeg var 15 år. Altså i over 25 år.
Han tar meg alltid på alvor og er en svært god fastlege.
3 barn er også født etter oppfølging hos Heienberg. Har bare godt å si.

Trygg og oppmuntrende

Lege: Margrete Kjærland Skrevet

Margrete har vært fastlegen min i ett og et halvt år, og jeg er ganske fornøyd. Hun tar plagene mine seriøst, henviser meg videre, er oppmuntrende og støttende. Hun kan noen ganger virke litt sliten og passiv, men dette går ikke ut over behandlingen. Jeg føler meg alltid trygg hos henne. Hun er på "mitt lag", slik som en god fastlege skal være. Et snev av humoristisk sans har hun også!
Det er utrolig praktisk at dette legekontoret har PasientSky-appen. Hun er alltid rask med å fornye resepter til meg via den, eller svare på meldinger jeg sender. En av resepsjonistene på kontoret er veldig lite imøtekommende, så jeg går direkte til Margrete gjennom appen når jeg kan.
Hun er også flink til å ta hensyn til studentøkonomien min, og prøver ofte å finne det billigste alternativet når jeg trenger medisiner. Det setter jeg stor pris på!

Viser lite eller ingen empati

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Har selv jobbet over 10 år i helsevesenet, og kan trygt si at denne legen hadde passer bedre foran en data enn på et legekontor.