Nygårdsgaten legesenter

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nygårdsgaten legesenter

Informativ og ivaretar

Lege: Margrete Kjærland Skrevet

Denne legen er utrolig dyktig. Hun er flink til å gjøre konsultasjonen trygg uansett problemet. Det jeg liker best er at hun er forberedt til timen og tar seg tid til å lytte til det jeg har å si.

Helt fantastisk

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Etter å ha prøvd ut mange leger, fant jeg endelig Helena. Hun er veldig forståelsesfull og flink til å lytte. Pleier heller aldri å vente lenge på venterommet før jeg slipper inn. Er hun usikker nøler hun ikke med å henvise til spesialist.

Lite sympati

Lege: Øivind Wesnes Skrevet

Lite sympati for gravide. Bare lo vekk og bagatelliserte mine problemer. Tok seg heller ikke noe god tid, var rett inn og ut igjen.

Har alle egenskaper som skal til som bør oppfylles til å bli en dyktig almennlege

Lege: Axel Heienberg Skrevet

Axel Heienberg er nesten født til å bli almennlege. Han har bevist overfor meg at han har de aller fleste egenskaper som skal til for å fylle denne rollen. Det betyr følgende : Rolig i sin adferd. Evne til å oppnå kontakt. Øyekontakt. Empati. Ser og tar ting raskt. Vet hva som skal behandles på stedet og hva som skal henvises. Og i tillegg har han et hjelpepersonell som utfyller alle disse ting. Her føler man seg trygg.

Veldig fornøyd

Lege: Vegar Vangen Flå Skrevet

Jeg hadde Vegar som fastlege for 4 år, og vil bytte nå pga flytting. Jeg er veldig fornøyd med Vegar. Han er veldig empatisk og snill. God komunikasjon.