Nygårdsgaten legesenter

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nygårdsgaten legesenter

Veldig god fastlege

Lege: Vegar Vangen Flå Skrevet

En veldig god fastlege som lytter og er kunnskapsrik. Tar ting seriøst og tar grundige tester.
Lett å kommunisere med legen og legesenteret via pasientsky.
Beste fastlegen jeg har hatt.

Effektiv og empatisk👍🏻

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Veldig fornøyd med Helena Jørgensen som fastlege.
Hun er veldig lett å forholde seg til, lytter godt og er effektiv. Flink å konsultere andre spesialister ved behov.Flink med tilbakemeldinger og veldig løsningsorientert. Ett trygt fastlegevalg.

Imøtekommende, seriøs og positiv

Lege: Margrete Kjærland Skrevet

Jeg har alltid blitt tatt godt imot av Margrete Kjærland og vikar Benedicte Norgård. De tar meg alltid på alvor, er positive og sørger for at jeg opplever å bli veldig godt ivaretatt. Det samme gjelder når jeg har en legetime for barna mine.

God service og rask tilbakemelding

Lege: Margrete Kjærland Skrevet

Veldig fornøyd med hjelp jeg har fått her, både hos Margrethe og vikar Benedicte. Har både fått god hjelp på legekontoret, hjelp via telefonen og kjapp tilbakemelding på henvendelser og e-resepter. Veldig enkelt og godt å forholde seg til, man føler seg ivaretatt.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Helena tar pasienten på alvor. Føler meg alltid ivaretatt på time hos henne, og blir henvist videre når det er behov for det. Hun er flink til å lytte og er forståelsesfull

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.