Nygårdsgaten legesenter

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Nygårdsgaten legesenter

Viser lite eller ingen empati

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Har selv jobbet over 10 år i helsevesenet, og kan trygt si at denne legen hadde passer bedre foran en data enn på et legekontor.

Lyttende og dyktig

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Kan nok framstå som litt kort og kjapp, men er den mest oppmerksomme legen jeg har hatt. Hun hører på hva jeg sier, ikke hva hun tror jeg kommer til å si, får meg raskt gjennom til spesialister og følger opp, ved hjelp av PasientSky, eller per telefon når det er best.

Seriös, kunnig och mycket behjälplig.

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Är så glad och tacksam att jag har Helena. Hon tar verkligen tag i det som oroar mig och har stor kunskap i sitt yrke. Läkare idag är väldigt stressade, vilket är förståligt, men jag tycket alltid att Helena tar sig tid att lyssna. Vill aldrig byta fastlege och jag rekomenderar henne till alla mina vänner. /

Veldig flink og hjelpsom

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Har hatt henne som fastlege i flere år nå, bl.a. gjennom 2 svangerskap. Før du kjenner henne kan hun kanskje virke litt skarp/kort, men hun er veldig hjelpsom, omtenksom og faglig veldig dyktig. Hun er også flink til å orientere seg hos spesialister (feks innhente svar fra KK eller fra barneklinikken i anledning min sønns sykdom). Hun er grundig. Jeg opplever henne også som tilgjengelig, svarer i pasientsky og har alltid kommet raskt til ved behov.

Helt ordinær lege

Lege: Øivind Wesnes Skrevet

Wesnes er en lege som er grei å benytte hvis du kun har enkle ærend som f.eks. kort sykemelding, henvisning osv. som tar kort tid, gjerne knapt 10 minutter og langt innenfor de 15 minuttene du betaler for.

Dessverre er han tildels utolmodig og uinteressert hvis noe tar litt tid. Han ser sjelden på sammenhenger i ditt sykdomsbilde og er veldig opptatt av at du kun skal ta opp en ting om gangen pr. konsultasjon (som flere har skrevet her tidligere). Hvis ikke må du ha dobbel eller trippel time.

Han har og en merkelig og utdatert praksis at han/kontoret ikke kan/vil sende henvisning til spesialist elektronisk. Du får den med deg eller sendt hjem, og må selv sende den med post eller levere den selv. Håpløst gammeldags og unødig bruk av ressurser og penger. Det samme gjelder røntgensvar hvis du ønsker spesialisten skal kunne se på epikrisen før du kommer til time.