Nygårdsgaten legesenter

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nygårdsgaten legesenter

Et trygt fastlegevalg

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Jeg har stor tillit til Helena som fastlege. Etter timer hos henne er jeg imponert over hvor raskt hun har forstått problemet og fått gjort undersøkelser, og eventuelt henvist videre. Hun jobber effektivt og målrettet, noe som passer meg utmerket.

Samtidig som hun er svært effektiv, evner hun å virke genuint interessert i pasienten.

Helena Jørgensen er den desidert beste fastlegen jeg har hatt.

Den aller beste fastlege

Lege: Axel Heienberg Skrevet

Han er kunnskapsrik og tar deg på alvor alltid på alvor. Gjør grundig arbeid, er hyggelig og alltid imøtekommende.

Dyktig, hyggelig og åpent lyttende.

Lege: Ole-Jacob Knutsen-Berge Skrevet

Hadde Knutsen Berge som fastlege i kort tid før jeg dessverre flyttet og måtte få ny. Han var lett å komme til, dyktig, lyttende, åpen -samtidig som det er null «bullshit». Skulle gjerne hatt ham lenger!

Fantastisk

Lege: Vegar Vangen Flå Skrevet

Upåklageleg, empatisk, tar deg på alvor,sjukt dyktig! Berre godt å seie om han, så kan verkeleg anbefalast!

Veldig arrogant lege

Lege: Vegar Vangen Flå Skrevet

Tar ikke pasienten på alvor. När jeg spør om han kan undersøke for en sykdom begynner han å snakke om noe helt urelatert. Sier at jeg har et dårlig kosthold, uten at vi har snakket om kostholdet og blodprøver er helt fine. Setter opp masse unsersøkelser som i mine øyne ikke er nødvendig, istedet for å undersøke det jeg snakker om er problemene mine.