Nygårdsgaten legesenter

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nygårdsgaten legesenter

Har alle egenskaper som skal til som bør oppfylles til å bli en dyktig almennlege

Lege: Axel Heienberg Skrevet

Axel Heienberg er nesten født til å bli almennlege. Han har bevist overfor meg at han har de aller fleste egenskaper som skal til for å fylle denne rollen. Det betyr følgende : Rolig i sin adferd. Evne til å oppnå kontakt. Øyekontakt. Empati. Ser og tar ting raskt. Vet hva som skal behandles på stedet og hva som skal henvises. Og i tillegg har han et hjelpepersonell som utfyller alle disse ting. Her føler man seg trygg.

Veldig fornøyd

Lege: Vegar Vangen Flå Skrevet

Jeg hadde Vegar som fastlege for 4 år, og vil bytte nå pga flytting. Jeg er veldig fornøyd med Vegar. Han er veldig empatisk og snill. God komunikasjon.

Vennlig og kunnskapsrik

Lege: Axel Heienberg Skrevet

Dr. Heienberg har vært min fastlege i 15 år. Jeg ser alltid frem til konsultasjoner hos ham fordi jeg vet at jeg blir tatt imot med respekt, og at jeg får en trygg oppfølging. Veldig godt fornøyd!

Trygg og hjelpende

Lege: Øivind Wesnes Skrevet

Jeg har går til Dr. Wesnes, fordi min mor har gått der i mange, mange år. Jeg har litt legeskrekk, men denne legen får meg til å slappe av, føle meg trygg og ikke minst hjelpe med problemet jeg presenterer. Han er morsom, men seriøs, noe jeg tror er viktig innenfor legeyrket.

Integritet og empati

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Jeg opplever Helena Jørgensen som akkurat passelig mild og akkurat passelig bestemt. Hun har hjulpet meg godt med svært ulike ting og har ordnet med rask henvisning til spesialister. Jeg føler meg alltid trygg og ivaretatt. En kvalitet er også at hun er ærlig når hun ikke kan svare sikkert på noe og i så fall tar en kjapp telefon til en kollega eller sykehuset om det trengs. Dessuten har hun en passelig dose lun humor. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt, og jeg har anbefalt henne til flere venner.