Nygårdsgaten legesenter

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Nygårdsgaten legesenter

Dårlig tid

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Har det siste halvåret vært mye hos dr. Jørgensen. Min samlede opfattning er at hun har dårlig tid. Hun setter "diagnosen" etter bra få minutter. Jeg føler persnolig jeg ikke blir hørt når jeg snakker med henne. Det er en skuffende følelse når man har bestilt time og legen ikke tar seg tid til å lytte på det du har å si. Man merker at hun ønsker å få neste pasient inn på kontoret.

Hun er også voldsom til å bruke ord som er vanskelig for mannen på gaten og forstå. Hun velger å ikke endre vokabularet så vi uten lege utdanning kan forstå henne.

Det at hun har så dårlig tid til hver pasient og bare skynter seg gjennom konsultasjonen resulterer riktig nok i at hun er/fremstår som en effektiv og målrettet kvinne.

Dyktig lege!

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Helena Jørgensen er nok den beste fastlegen jeg har hatt! Hun er veldig hyggelig, imøtekommende og interessert. Faglig dyktig lege som alltid stiller opp og lytter til dine problemer. Får akuttimer på dagen om nødvendig. Henviser videre ved behov og tar dine synspunkter med i betraktning. Synd jeg skal flytte, ellers ville jeg aldri byttet fastlege.

Veldig flink og imøtekommende

Lege: Vegar Vangen Flå Skrevet

Jeg har hatt Flå som fastlege i tre år, men må nå dessverre bytte grunnet flytting. Han er veldig dyktig, forståelsesfull og lett å prate med. Han lytter til pasienten og stiller deretter de spørsmål som er nødvendig for å finne ut av hvilke prøver som må tas og hva som eventuelt måtte være galt med pasienten. God egenskap hos en fastlege! Kan anbefale Flå på det sterkeste.

Dyktig og grundig

Lege: Margrete Kjærland Skrevet

Har et godt inntrykk av legen. Hun er lett å kommunisere med og opplever at hun tar pasienten på alvor. Behandling og oppfølging har vært bra.

Kunnskapsrik og oppmerksom

Lege: Margrete Kjærland Skrevet

Jeg har hatt Margrete som fastlege i et halvt år nå og kunne ikke vært mer fornøyd! Hun har tatt alle mine bekymringer på alvor og gjort grundige undersøkelser. Jeg føler meg godt ivaretatt og trygg. Samtidig er hun en veldig hyggelig dame, enkel å snakke med og flink til å gjøre ubehagelige situasjoner så behagelig som mulig.