Nygårdsgaten legesenter

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Nygårdsgaten legesenter

Kunnskapsrik

Lege: Axel Heienberg Skrevet

Effektiv og jordnær. Rolig og søkende etter signal som kan øke forståelse for problemet jeg har, og se dette i en større sammenheng, før han konkluderer og kommer med sin anbefaling.

Alltid hjelp å få 😊

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Alltid hyggelig å komme til Helena, enten det er hastetime eller avtalt time. Lytter alltid godt etter og stiller gode spørsmål. Lav terskel for å sende henvisninger. Nesten aldri ventetid.

Kunnskapsrik, men oppleves som lite hjelpsom

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Helena Maria er en svært effektiv fastlege, som tilsynelatende virker å forstå problemene dine like raskt som hun "avfeier" de.

Har flere ganger gått ut av timen i frustrasjon og følt at jeg ikke har fått den hjelpen jeg egentlig søker. Hun er en hyggelig og gøyal dame, så jeg synes det er synd at føler det slik jeg gjør. Jeg bytter nok fastlege ved første anledning.

Dyktig og empatisk.

Lege: Margrete Kjærland Skrevet

Margrete er en fantastisk lege, og legekontoret er også veldig bra. Hun tar deg på alvor og er veldig hyggelig og empatisk. Virkelig å anbefale. Fornøyd med hjelpen jeg får av henne både til meg selv og mine barn. Hele legesenteret anbefales på det sterkeste. Også veldig praktisk å kommunisere via appen.

Fastlege

Lege: Margrete Kjærland Skrevet

Fantastisk lege! Hører på deg og tar deg alvorlig! Kjempe snill og koselig. Anbefaler alle til henne!