Nygårdsgaten Legesenter DA

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nygårdsgaten Legesenter DA

Unnvikende, og omtrentlige svar

Lege: Vegar Vangen Flå Skrevet

Har stengt meg flere ganger ute fra pasientsky. Dette er som oftest når jeg spør om han kan utdype påstandende han kommer med. Virker som om han er veldig tilpasselig til å anta at sykdom er psykisk. Antar at dette er fordi han har hatt praksisplass pä Kronstad. Avfeier stort sett det jeg spør om uten å gi noe videre forklaring. Forenkler veldig mye, og skifter tema hvis han ikke klarer i å svare.

Trygg og effektiv

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Helene tar vare på meg og svarer alltid på hendvendelser på pasient sky. Når jeg trenger en attest eller nye medisiner er det bare å sende en melding, så får jeg det ordnet innen en dag.

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Margrete Kjærland Skrevet

Jeg har fått god hjelp og støtte av henne mange ganger. Opplever henne som trygg, kunnskapsrik og ikke minst jeg føler at hun tar meg på alvor.

Trygg og god lege

Lege: Vegar Vangen Flå Skrevet

Vegar gjør grundige undersøkelser og tar seg tid til å lytte til hva man har å si. Hvor andre kanskje bare hadde skrevet ut en resept på noe, så prøver han å finne roten på problemene.
Veldig fornøyd med han som min fastlege.

Et trygt fastlegevalg

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Jeg har stor tillit til Helena som fastlege. Etter timer hos henne er jeg imponert over hvor raskt hun har forstått problemet og fått gjort undersøkelser, og eventuelt henvist videre. Hun jobber effektivt og målrettet, noe som passer meg utmerket.

Samtidig som hun er svært effektiv, evner hun å virke genuint interessert i pasienten.

Helena Jørgensen er den desidert beste fastlegen jeg har hatt.