Eiksmarka Tannlegesenter

Niels Leuchs vei 99 1359 Eiksmarka
Eiksmarka Tannlegesenter holder til i Bærum

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Eiksmarka Tannlegesenter

En Mester i sitt yrke, Dr. Wuba

Tannlege: Wubalem Kassahun Skrevet

Dr. Wuba er en meget professjonell og dyktig tannlege, som jeg har stor tillit til.
Han mestrer alle kompliserte saker med en uslåelig kombinasjon av kunnskap og evner på høyt nivå, effektivitett, samt med beste pasient håndtering og dialog ved ennhver tid.

Dr. Wuba og hele Eiksmarka tannlege senter kan bare anbefales på det sterkeste.

Profesjonell og ivaretagende

Tannlege: Wubalem Kassahun Skrevet

Nettopp gått ut fra en tannlegetime hos Wubalem. Han er en meget profesjonell, personlig og ivaretagende tannlege. Forklarte meg hvert enkelt steg i prosessen han utførte. Det gjorde meg veldig trygg. Han husket til og med personlige detaljer om meg som jeg ikke husket at jeg hadde fortalt han engang!
Anbefaler Wubalem til alle som ønsker en positiv opplevelse hos tannlegen.

Den dyktigste tannlegen jeg har møtt

Tannlege: Wubalem Kassahun Skrevet

Meget dyktig tannlege, har aldri mottatt like bra behandling og ivartagelse som dette noen sinne før, noe som er utrolig imponerende. Anbefales på det sterkeste.

Den beste tannlegen jeg har vært hos

Tannlege: Wubalem Kassahun Skrevet

Dette tannlegesenteret kan anbefales på det varmeste. Tannlegen og teamet er grundig, dyktig, blid og imøtekommende. Han kommer med tips og veiledning og svarer godt på spørsmål. Prisen er god og det er kort vei å gå fra t-banen. Jeg har aldri fått så god tannbehandling noen gang!

Anbefales!

Tannlege: Wubalem Kassahun Skrevet

Rene pene lokaler, god service, hyggelig, men ikke minst en smertefri behandling.

Har vært innom 4 andre tannleger i år og dette var helt klart den beste opplevelsen.

Konkurransedyktige på pris, best på service og akkurat det resultatet jeg ønsket.