Eiksmarka Tannlegesenter

Eiksmarka Tannlegesenter holder til i Bærum

Siste vurderinger av Eiksmarka Tannlegesenter

Topp

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Kariann Skare er en meget behagelig og flink tannlege.Jeg har følt meg «sett», alltid fått forklaring på hva som blir gjort og hva som bør gjøres. Hun er lett på hånden, avleder med hyggelig prat hvis hun må gjøre noe som kan gjøre vondt. Jeg er veldig fornøyd med henne som tannlege og kan anbefale henne på det varmeste.

Ikke alle får slipoe til i munnen min

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Etter å ha vært pasient i tanndunastiet GodTanna siden 1971 (!) vet jeg hva jeg snakker om når jeg sier at Kariann er hel ved. Hun har fått skikk på tanngarden min, og det er det jeg trenger tannlege til. Takk Kariann! Det er dyrt å ha avtaler med deg, men det har jeg klart foreløpig med konas hjelp.

En kunnskapsrik og dyktig tannlege

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Fantastisk service med dyktige personaler. God informasjon underveis, atmosfæren med rolig musikk og TVen bidra til et avslappende tannlegebesøk.
En av årsaker til en akutt tannverk var stramt kjevemuskler - Kariann har personlig introdusert meg til en kiropraktor som hjalp meg med dette.
Eiksmarka Tannlegesenter anbefales på det sterkeste👍🏻😊

Positiv opplevelse

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Svært vennlig, interessert, med humor og glimt i øye. God opplevelse i stolen, fine nøytrale videoer å se på. Totalt over forventet opplevelse i tannlegestol.

Anbefales.

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Vil anbefale Eiksmarka tannlege kontor. Kontoret fremstår veldig pent og til tillit til meg som pasient. Miljøet med hyggelige tannleger som alltid er blide og behandlingen ble uten ventetid som avtalt.