Brannstasjonen

Arendalsveien 32 4878 Grimstad

Siste vurderinger av behandlere ved Brannstasjonen

Tyrgg og dyktig lege

Lege: Michael John Golding Skrevet

Dr Golding har vært legen til familien min i ca. 17 år. Han er dyktig og rett på saken. Han tar meg på alvor og er flink til å følge opp.

Den beste legen jeg har hatt! Flink til å lytte men er også flink til å ikke kaste bort tiden på unødvendige detaljer. Jeg er kjempefornøyd!

Sympatisk og dyktig

Lege: Ronny Skille Skrevet

Svært behagelig fremtreden. Lytter, tar seg tid og er grundig. Bedre fastlege har jeg aldri opplevd.
Føler alltid å ha blitt nøye og godt undersøkt/behandlet . Følger pasienten godt opp. Sender alltid brev med prøvesvar hurtig noe som oppleves bra.
Føler meg heldig som har Ronny Skille som fastlege !

Er nøye og lytter til pasienten

Lege: Ronny Skille Skrevet

Veldig fornøyd. Han lytter til meg og er nøye med utredning. Veldig rolig og behagelig å forholde seg til. Man føler seg respektert og tatt vare på.

Bryr seg svært lite

Lege: Michael John Golding Skrevet

Har vært hos Golding 2 ganger. Andre gangen var noe bedre enn første, men han fremstod uansett som at han ikke kunne brydd seg mindre. Første gangen var han også direkte nedlatende. Om du er på utkikk etter en lege som bryr seg og respekterer deg, anbefaler eg å se etter en noen andre.

Ufin og kort

Lege: Michael John Golding Skrevet

Kom inn til han som vikar for min fastlege, jeg er gravid og ble ikke møtt med en hyggelig tone. Han var kort i spørsmål og svar, så meg ikke som menneske følte jeg. Uttalte seg om ting man ikke bare skal kaste ut til gravide og var direkte ufin.
Kommer aldri til å gå til han igjen!