Randaberg Medisinske Senter AS

Randabergveien 300 4070 Randaberg

Siste vurderinger av behandlere ved Randaberg Medisinske Senter AS

Trygg opplevelse og faglig dyktig lege

Lege: Einar Skeivik Skrevet

Lytter, undersøker og forklarer grundig og forståelig hva man lider av (og hvorfor). Går også i dybden i forhold til hvilke løsninger og muligheter som finnes. Dyktig, fokusert og ikke minst løsningsorientert. Oppleves som trygg i yrket sitt, både faglig og sosialt. Er samtidig ikke redd for å henvise videre om det er ting som er utenfor hans felt, noe som er greit om man har litt å hanskes med. Hyggelig og seriøs, virker oppriktig interessert i pasientens behov. Kan ikke annet enn å anbefale Einar Skeivik.

En av de beste legene i Norge

Lege: Thomas Helvig Skrevet

Utrolig god lege som lytter, prøver å forstå problemene til en. Forsøker detsom er best på pasienten i samråd med personen. Imøtekommende og samarbeidsvillig. Kommer aldri til å skifte lege.

God lege

Lege: Einar Skeivik Skrevet

Lytter til deg og tar seg tid til pasienten. Sender deg videre til spesialister hvis han ikke klarer å finne ut av det

Fantastisk lege

Lege: Thomas Helvig Skrevet

En lege som har tid på å høre på deg, og som er godt forberedt når du har time, er effektiv i sit arbeide, og imøtekommende

TID FOR EN NY LEGE

Lege: Einar Skeivik Skrevet

Kom akkurat fra kontoret hans. Men han snudde meg selv om jeg hadde en avtale jeg mottok via sms. Det var viktig at jeg snakket med ham fordi jeg har mye vondt. Han viste ikke engang interesse. Uhøflig kundeservice også. De tar nesten aldri telefonen eller ringer deg tilbake. Synd