Anette Hatlebrekke

Telefonnummer906 23 990906 23 9 ... Nettsted
Alexander Kiellands gate 10B 2000 Lillestrøm
Bestill time

Siste vurderinger av Anette Hatlebrekke

Varm og god kvinne med mye kunnskap

Anette Hatlebrekke Skrevet

Meget imponerende og kunnskapsrik kvinne. Jeg følte meg trygg,sett og hørt. Både jeg og mannen min syns at hun er lett å kommunisere med og kommer med konkrete svar på det du lurer på.
Anbefaler henne sterkt.

omsorgsfull og støttende

Anette Hatlebrekke Skrevet

omsorgsfull, støttende og ærlig. En person som er genuint opptatt av å hjelpe mennesker gjennom vanskelige perioder. Viser omsorg til de som trenger det mest og stiller alltid opp dersom ting blir tøft, uansett tid på døgnet. Anbefales virkelig.

Fiasko II

Anette Hatlebrekke Skrevet

Første inntrykk/totalintrykk: Basert på kun 1 møte. Mitt utgangspunkt var å etablere kontakt for videre arbeid, men det var ikke grunnlag for det. I mange år var kartlegging en viktig del av mitt arbeid, noe vi brukte en del timer på for å tilegne oss en mest mulig troverdig oversikt. Synes kartleggingen ble mangelfull, og konklusjonen deretter. Private synsinger, påstander og konklusjoner som ikke passet inn --> lokket på smilebåndet hos meg. HVA SOM VAR BRA : Behandler er Direkte, Rettfrem, Konfronterende, Virker kunnskapsrik. Det er gode nødvendig egenskaper, det kan være bra men slik jeg tenker så bør det være etablert tillit om det skal ha en hensikt. HVA KAN BLI BEDRE: Behandler kan søke å tilegne seg et mer helhetlig bilde/ gi litt mer tid til før man konkluderer... gjerne utelate personlige synsinger/påstander og konklusjoner......

Takk for en ærlig og fin tilbakemelding. Jeg tar ditt innspill til følge etter min streben etter å levere mine tjenester så godt som mulig. Tusen takk!

Besvart av Anette Hatlebrekke

Fiasko

Anette Hatlebrekke Skrevet

Dette anbefaler jeg ingen, meget uprofesjonelt og lite kompetanse. Ikke greit når man oppsøker en som man ønsker skal hjelpe. Hun er hyggelig men det hjelper ikke. Opplever det hele som bortkastet. Jeg ble veldig overrasket. Lukter røyk i lokalet som er hjemme hos henne.

Takk for tilbakemelding. Det hender det lukter røyk utenfra da folk røyker ved hushjørnet. Etterstreber fornøyde kunder, men det er ikke alltid man lykkes og beklager så meget for din opplevelse og tar det til etterretning.

Besvart av Anette Hatlebrekke

Empatisk og trygg

Anette Hatlebrekke Skrevet

En psykolog det er lett å snakke med, kort responstid på timebestilling,og genuint interessert i deg som person.