Anette Hatlebrekke

Telefonnummer906 23 990906 23 9 ...
Alexander Kiellands gate 10B 2000 Lillestrøm

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Anette Hatlebrekke

Liker henne

Anette Hatlebrekke Skrevet

Liker henne skikkelig godt. Her møter du et menneske som forstår, ser deg og tuller mye. Fantastisk humor. Følte jeg kunne prate med henne om alt, alt fra bra ting til triste ting uten å bli dømt. Hun er støttende, samt forståelsesfull. En perfekt psykolog hvis du vil snakke med et menneske fremfor en stenvegg.

Grusomt

Anette Hatlebrekke Skrevet

Jeg skulle ha min første psykolog time. Jeg hadde gru gledet meg, sårbar og spent. Hadde time 13:00, var der 12:45 og ringte på ringerklokken. Det første som møter meg er en dame som så og si skjeller meg ut fordi jeg ringte på for tidlig når jeg hadde time 13:00(!), dette likte hun ikke og var egentlig bare helt ufordragelig. Det er noe av det værste jeg har opplevd. Grusom første psykolog opplevelse. Anette er veldig uprofesjonell, frekk og ikke en bra psykolog. Hun burde helt ærlig skamme seg, og gå inn i seg selv og jobbe med hvordan hun fremstår mot andre mennesker. Jeg brukte min tid, penger og energi på noe som var så bortkastet for min egen del. Jeg kom hjem igjen grinende... denne psykologen anbefales virkelig ikke. Håper alle leser dette før de vurderer å dra dit.