Tvedestrand Legesenter ANS

Hovedgt. 42 4900 Tvedestrand

Siste vurderinger av behandlere ved Tvedestrand Legesenter ANS

Usympatisk lege

Lege: Georg Arild Smedsaas Skrevet

De gangene jeg var hos Smedsaas følte jeg meg veldig utilpass. Måten han snakket til meg på var som om jeg var et lite barn uten egne tanker og meninger.
Han flirte av meg når jeg kom med innspill, og jeg følte meg aldri trodd. Han ga dårlig oppfølging på blodprøver og annet medisinsk.
Jeg har byttet lege og nå er jeg veldig godt ivaretatt!

Lege som "flirer" av deg

Lege: Georg Arild Smedsaas Skrevet

De gangene jeg har vært hos Georg har jeg følt meg lite sett. Jeg har ofte følt at jeg har betalt bare for å bli sendt ut igjen med plager som har vedvart. Han har lite interesser for mine innspill eller ønsker som pasient og det har ført til at jeg har unngått å dra dit når jeg kanskje burde. Nå har jeg byttet lege og håper det blir bedre

Skuffet!

Lege: Per Olav Voje-Johansen Skrevet

Denne legen sto dessverre ikke til mine forventninger! Dårlig kjemi og liten forståelse av sykdomsbildet. Han virket til å være mere opptatt av vekta mi.. som har en sammenheng med alle mine helseutfordringer. Flink til å henvise videre til spesialister!

Dyktig, hyggelig og tar deg på alvor

Lege: Per Olav Voje-Johansen Skrevet

Dyktig og hyggelig lege som lytter og ser deg. Aldri nedlatende. Flink til å følge opp med eks sende videre til spesialister. Lytter til pasientens ønsker, og velger sted med rask og best viderebehandling. Topp lege!!

Kjempe fornøyd.

Lege: Georg Arild Smedsaas Skrevet

Lyttende, hyggelig og forståelsesfull lege. Gir gode råd, er blid og imøtekommende. Han bryr seg om pasientens ønskede behandlingsform og man kan selv være med å velge i forhold til hva man føler passer best for seg selv om alternativet er der. Han har hjulpet meg gjennom en rekke problemer, og kan virkelig anbefales