Bodil Karin Aasvang Olsen

Tvedestrand Legesenter ANS

Hovedgt. 42 4900 Tvedestrand
Bodil Karin Aasvang Olsen er en av 7 fastleger i Tvedestrand

Siste vurderinger av Bodil Karin Aasvang Olsen

Veldig dyktig å hyggelig lege

Har hatt denne fastlegen i mange mange år, byttet pga, at legen jeg har nå er på Vegårshei hvor jeg har min bopel. Vil gjerne ha Aasvang Olsen tilbake .

Jeg var ikke fornøyd.

Jeg ville bytte fastlege, da alle skrøt veldig av henne. Nå skulle det endelig bli fart i sakene! Det ble gjort og jeg gikk til henne noen mnd,- nesten 1 år. Men det var en stor skuffelse. Man skal ha tillit til sin fastlege og det fikk jeg aldri til Bodil Aasvang Olsen. Jeg følte meg ikke tatt på alvor og at hun var ganske arrogant til tider. Følte meg veldig fanget i situasjonen, så jeg ble veldig glad da jeg endelig fikk byttet tilbake til min gamle fastlege igjen. Så glad at jeg gråt gledestårer faktisk... Men hvis man kjenner henne, så tror jeg sikkert at folk kan være fornøyde. Da har de et forhold til henne og det blir kanskje noe helt annet, jeg vet ikke.... Jeg er hvertfall utrolig glad for å ha fått tilbake min gamle fastlege:))

Glad for å ha en slik lege!

Det er godt å komme inn til et legekontor der en virkelig føler seg ivaretatt. Og da med en lege som har tid til å høre på deg, ta deg alvorlig, og sende deg til videre undersøkelser hvis det er nødvendig. Føler meg trygg hos Bodil. Takk for at jeg får være din pasient! Bytter aldri!

Flott representant for sitt yrke!

Blid og gild med en egen evne til å lytte. Føler meg alltid godt ivaretatt! Dyktig til å raskt stille diagnose og rekvirere pasienten videre til spesialist. Har selv opplevd alvorlig sykdom, men under hennes vinger ble jeg veldig godt informert og ivaretatt. Har t.o.m blitt oppringt på søndager og kveldstid, for samtaler i forbindelse med prøveresultater og korrespondanse fra spesialister. FANTASTISK!

Dyktig og lyttende!

En veldig hyggelig, flink og serviceinnstilt lege. Ringer alltid tilbake hvis man prøver å få tak i henne. Stiller raskt diagnose og henviser videre.