Bodil Karin Aasvang Olsen

Hovedgt. 42 4900 Tvedestrand
Tlf: 37 19 66 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bodil Karin Aasvang Olsen er en av 7 fastleger i Tvedestrand

Siste vurderinger av Bodil Karin Aasvang Olsen

Veldig dyktig å hyggelig lege

Har hatt denne fastlegen i mange mange år, byttet pga, at legen jeg har nå er på Vegårshei hvor jeg har min bopel. Vil gjerne ha Aasvang Olsen tilbake .

Jeg var ikke fornøyd.

Jeg ville bytte fastlege, da alle skrøt veldig av henne. Nå skulle det endelig bli fart i sakene! Det ble gjort og jeg gikk til henne noen mnd,- nesten 1 år. Men det var en stor skuffelse. Man skal ha tillit til sin fastlege og det fikk jeg aldri til Bodil Aasvang Olsen. Jeg følte meg ikke tatt på alvor og at hun var ganske arrogant til tider. Følte meg veldig fanget i situasjonen, så jeg ble veldig glad da jeg endelig fikk byttet tilbake til min gamle fastlege igjen. Så glad at jeg gråt gledestårer faktisk... Men hvis man kjenner henne, så tror jeg sikkert at folk kan være fornøyde. Da har de et forhold til henne og det blir kanskje noe helt annet, jeg vet ikke.... Jeg er hvertfall utrolig glad for å ha fått tilbake min gamle fastlege:))

Glad for å ha en slik lege!

Det er godt å komme inn til et legekontor der en virkelig føler seg ivaretatt. Og da med en lege som har tid til å høre på deg, ta deg alvorlig, og sende deg til videre undersøkelser hvis det er nødvendig. Føler meg trygg hos Bodil. Takk for at jeg får være din pasient! Bytter aldri!

Flott representant for sitt yrke!

Blid og gild med en egen evne til å lytte. Føler meg alltid godt ivaretatt! Dyktig til å raskt stille diagnose og rekvirere pasienten videre til spesialist. Har selv opplevd alvorlig sykdom, men under hennes vinger ble jeg veldig godt informert og ivaretatt. Har t.o.m blitt oppringt på søndager og kveldstid, for samtaler i forbindelse med prøveresultater og korrespondanse fra spesialister. FANTASTISK!

Dyktig og lyttende!

En veldig hyggelig, flink og serviceinnstilt lege. Ringer alltid tilbake hvis man prøver å få tak i henne. Stiller raskt diagnose og henviser videre.

Rask diagnostikk

Imponerende evne til raskt å stille en diagnose som ved senere utredning viste seg å holde mål. Veldig takknemlig for hjelpen og forståelsen rundt min diagnose. En super lege !

God på diagnostikk!

Hun finner raskt ut hva som feiler deg og ordner opp med videre undersøkelser. Ringer tilbake når man vil ha tak i henne. Kan bli venting på venterom,men slik må det vel bli når man får den tiden man trenger inne hos henne.

Fantastisk lege!

Hun har alltid god tid. Har hjulpet meg fra jeg var liten. Hun er svært lett å snakke med og en man kan føle fullstendig tilitt til. Hvis jeg skal si en negativ ting er det den lange ventetiden for å komme inn til henne og ventetiden på å få en time. Men det er ikke så negativt at ikke det er godt for noe. Alle får den tiden de trenger hos henne og hun er rettferdig.
Hun kan anbefales på det sterkeste!

den beste legen jeg har hatt.

En fantastisk doktor og en god lyttende lege.Har hatt henne i mange år.ville aldri bytte.hun er bare fantastisk på alle måter.trenger du og prate så tar hun seg tid.Vil du fort til doktoren så ordner hun det også.takk for at slike finnes.

Hun er utrolig dyktig. tar seg god tid til pasienten. lytter til det enn har å si. føler enn får sagt det man skal før man går.

Helt topp, stor evne til å sette seg inn i pasientenes situasjon !!

Ualminnelig engasjert, ikke bare i meg/oss som pasienter men også som personer. Om nødvendig stiller hus bestandig opp, både i og utenfor arbeidstid. Hun tar ikke legegjerneingen som en jobb, men som et "kall" ;) er overbevist om hun lever og ånder for sine pasienter :) :)

Unik

En mer grundig, profesjonell, løsningsorientert, omgjengelig og omsorgsfull lege skal en lete lenge etter! Hun tar seg god tid til å lytte og ser er alltid etter bakenforliggende årsaker på problemer. På toppen av alt er hun morsom og uhøytidlig.

Aldrig noen annen

Bodil er en fantastisk lege! Det beste er at hun alltid tar seg tid, lytter og forstår. Minuset er at du kan risikere å bli sittende en stund før du kommer inn, men det er det verdt.
Jeg hadde ikke vært her jeg er i dag om det ikke hadde vært for henne. Selv etter at jeg flyttet kjører jeg mer en gjerne fire mil til Bodil enn å bytte fastlege .

ho er heilt toppers;-)

er veldig fornøyd med ho,tar seg god tid og vet hva ho snakker om;-)

Aasvang Olsen tar pasienten på alvor.

Hun er direkte, effektiv, lyttende og dyktig. Hun er tilstede når en trenger henne, og har også gode medarbeidere rundt seg.

Den beste

Hun er slik en lege skal være, bare helt fantastisk. Tar deg seriøs, har den tid som du trenger, rask til å sende deg videre om det er nødvendig.

Hun er simpelthen den beste legen man kan ha.

Svært dyktig lege. Har alltid tid å lytte, og er ikke minst god til å lytte.

den beste du kan få

har ALLTID tid til pasientene, uansett...
forklarer så man skjønner og ikke med medisinske ord

Den beste

Veldig empatisk og forståelsesfull , yter god service og en som faktisk gjør jobben sin ordentlig , og ikke bare sender deg hjem med alle slags legemidler fordi det er det letteste, men faktisk prøver å finne en løsning . Da hun tar seg god tid med hver og en kan det ta noe tid å komme inn.

Beste legen jeg har hatt.....

Fantastisk lege.Har litt ventetid men det er absolutt verdt det.For når man kommer inn har hun tid til deg.