Bodil Karin Aasvang Olsen

Autorisasjon (1991)

Bodil Karin Aasvang Olsen er en av 6 fastleger i Tvedestrand

Siste vurderinger av Bodil Karin Aasvang Olsen

Tillitsskapende, lyttende og flink lege

God evne til å lytte og gi pasienten tid. Er rolig og empatisk. En klok fastlege som er faglig kunnskapsrik og føler meg trygg på hennes beslutninger.

Dyktig og tar seg god tid.

Har hatt Bodil som fastlege i mange år og er kjempefornøyd. Kan være lang ventetid på å få time, men når man først har fått time tar hun seg god tid til meg. Kan av og til glemme ting, men ordner opp så fort hun får en liten påminnelse. Vil ikke bytte fastlege før jeg må.

Veldig dyktig å hyggelig lege

Har hatt denne fastlegen i mange mange år, byttet pga, at legen jeg har nå er på Vegårshei hvor jeg har min bopel. Vil gjerne ha Aasvang Olsen tilbake .

Jeg var ikke fornøyd.

Jeg ville bytte fastlege, da alle skrøt veldig av henne. Nå skulle det endelig bli fart i sakene! Det ble gjort og jeg gikk til henne noen mnd,- nesten 1 år. Men det var en stor skuffelse. Man skal ha tillit til sin fastlege og det fikk jeg aldri til Bodil Aasvang Olsen. Jeg følte meg ikke tatt på alvor og at hun var ganske arrogant til tider. Følte meg veldig fanget i situasjonen, så jeg ble veldig glad da jeg endelig fikk byttet tilbake til min gamle fastlege igjen. Så glad at jeg gråt gledestårer faktisk... Men hvis man kjenner henne, så tror jeg sikkert at folk kan være fornøyde. Da har de et forhold til henne og det blir kanskje noe helt annet, jeg vet ikke.... Jeg er hvertfall utrolig glad for å ha fått tilbake min gamle fastlege:))

Glad for å ha en slik lege!

Det er godt å komme inn til et legekontor der en virkelig føler seg ivaretatt. Og da med en lege som har tid til å høre på deg, ta deg alvorlig, og sende deg til videre undersøkelser hvis det er nødvendig. Føler meg trygg hos Bodil. Takk for at jeg får være din pasient! Bytter aldri!