Søm Legesenter

Vardåsveien 69 4637 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Søm Legesenter

Faglig svak og likegyldig

Lege: Gunnhild Stephansen Skrevet

Er man som pasient passert 75 år er det hverken medisinsk faglighet , dyktighet eller omsorg å spore hos denne legen. Hun jatter med og er mer komfortabel med å være selskapsdame enn lege. Kommer ikke med faglige vurderinger, i beste fall små antakelser og det er feks opp til pasienten selv å vurdere behov for blodprøve, røntgen etc. Ellers manglende oppfølging av eldre som blir syke. Mer likegyldig, upålitelig lege skal du lete lenge etter.

Passiv aggressiv og nedlatende

Lege: Jon Solli Hansen Skrevet

Legen utviste null empati, omsorg eller tro ovenfor gårsdagens depressive episode jeg hadde som skyldtes en bivirkning på en medisin som til slutt endte med en tur innom legevakten. Han hadde en generelt uprofesjonell, nedlatende, fiendtlig, mistroisk og nærmest barnslig innstilling til meg i hele de 2 minuttene akutt timen varte. Da jeg forlot legen følte jeg meg forvirret, håpløs, tom og sviktet, etterfulgt av en ny depressiv episode. Jeg vil naturligvis aldri se ham igjen, og jeg vil ikke anbefale folk med psykiske vansker å velge denne legen.

Svært fornøyd

Lege: Lars Sunde Strand Skrevet

Har blitt fulgt opp gjennom tre svangerskap hos denne legen, og har utelukkende positive erfaringer med både han og legekontoret! Hyggelig og pliktoppfyllende lege som alltid er rolig og tar seg god tid. Er tydelig og flink til å forklare. Kan anbefales på det varmeste!

Flink til å lytte og følge opp

Lege: Lars Sunde Strand Skrevet

Jeg har ikke hatt Lars veldig lenge som fastlege, men de gangene jeg har vært der har utelukkende vært positivt. Han ser på deg under samtalen, tar seg tid, lytter og kommer med tilbakemelding. Han tar din bekymring på alvor, følger opp og gir tilbakemelding til avtalt tid. Kan ikke komme på noe som kan bli bedre. Anbefales.

Utrolig dyktig fastlege

Lege: Marius Bakken Skrevet

Marius er en kjempe dyktig og omsorgsfull spesialist. Han tar pasienten på alvor, lytter og spør hvordan en har det. Han er forberedt og vet om pasientens historikk.
Hvis jeg ikke hadde flyttet, ville jeg aldri byttet fastlege!