Sjøsanden legesenter DA

Hollendergt 3 4514 Mandal

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøsanden legesenter DA

Kjempeflink lege

Lege: Kristin Knutsen Renno Skrevet

Flink, oppmuntrende, engasjert lege.
Flink til å henvise vider om behov. Tar seg tid til å samtale med pasienten (meg).

Frekk lege

Lege: Anette Walvick Skrevet

Meget dårlig evne til å formidle en forståelse og en omsorg overfor pasienten (u.t.). Uttalte noe som u.t. opplevde sårende. Mildt sagt frekt.

Til min gode lege:

Lege: Per Øuen Walvik Skrevet

Kjære Per. Du var min LEGE i 15 år og har måttet behandle meg for ulike sykdommer med forskjellige karakterer gjennom denne perioden. Dessverre kan jeg ikke ta med meg "legen min" på flyttelasset fra Mandal.
Du så meg, lyttet til alt jeg la frem, svarte og spurte, resonnerte og så drøfter vi tilstand og mulige diagnoser, gjennomførte analyserer, diagnostiserte, igangsatte behandling eller du henviste til spesialister ved behov. Etter noen år kjente vi hverandre meget godt som lege og klient. Jeg opplevde at du så HELE meg. Jeg likte veldig godt at du var direkte og handlingsorientert i din tilnærming til meg, ekspeditt og svært effektiv. Du var også ganske direkte i med dine gode og korrekte råd til meg som person og workaholic.
Per, jeg kan med stor glede anbefale deg som allmen-lege. G.

Dyktig lege som anbefales!

Lege: Anette Walvick Skrevet

Meget fornøyd med Anette, og hele familien bruker henne som fastlege.
God tilgjengelighet både på kontoret og til møtevirksomhet utenfor kontoret, og er både effektiv og grundig!

Oppmerksom lege

Lege: Kristin Knutsen Renno Skrevet

Dr. Knutsen er en veldig oppmerksom lege - er veldig godt fornøyd og håper hun blir i Mandal i mange år!