Køhler Legesenter

Lagårdsveien 78 4010 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Køhler Legesenter

Engasjert, empatisk, kunnskapsrik, dyktig og lyttende

Lege: Ivar Halvorsen Skrevet

Ivar er en kjernekar. Han tar med mennesket inn i yrket, samtidig som han gjør faglige vurderinger og lytter godt til pasienten. Ved siden av de rent medisinske og tekniske undersøkelsene er han såvel en slags psykolog som utklasser den gjengse psykolog fordi han har et bredt spekter av innsikt og forståelse av den menneskelige psyke, også på et personlig nivå. En menneskekjenner altså, samtidig som en fremragende og enestående lege uten sidestykke.

Til slutt vil jeg også få berømme hans lojale staff med helsesekretærer og øvrig personell/kolleger, da de helt tydelig må oppleve å ha en bra arbeidsplass, hvilket iallefall fremgår og speiler seg i hvor trivelige og elskverdige de er mot pasientene. De yter service på lik linje med Halvorsen selv, de er som skapt for jobben, og de er alle som en på dette legesenteret uerstattelige.

Svært fornøyd

Lege: Julie Ellingsen Hustad Skrevet

Hatt Julie som fastlege i en «årrekke». Måtte bytte i forbindelse med flytting og sto på venteliste for å få henne tilbake når jeg flyttet hjem igjen. Som pasient med både fysisk og psykisk helseproblematikk føler jeg , i motsetning til mange andre leger, at Julie lytter og tar meg på alvor. Får svært god hjelp og oppfølging og hun lytter og respekterer mine ønsker . Anbefales!

Klok og empatisk.

Lege: Margaret Oshaug Skrevet

Faglig dyktig, lyttende, og et virkelig medmenneske med et varmt hjerte og klokt hode. Hennes varme personlighet gjør pasienten trygg. Flink å forklare og kommer med konstruktive løsninger. Takknemlig over å ha en så dyktig fastlege!

Fantastisk

Lege: Cathrine Bendz Aarrestad Skrevet

En utrolig dyktig lege som et engasjert i pasientene sine. Føler at jeg alltid blir lyttet til uansett hvor lite eller stort problemet mitt måtte være.

Norges beste fastlege

Lege: Ivar Halvorsen Skrevet

Ja. Hva annet kan jeg si som beskriver Ivar som den beste fastlegen i hele Norge.
Etter ett tips fra en bekjent så, er nå alle 4 familie medlemmer hos Ivar. Og her skal vi bli!!