Kopervik Legesenter SA

Grensegaten 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Kopervik Legesenter SA

Trygg relasjon

Lege: Tor Kristian Gaard Skrevet

Har hatt Tor Kristian som lege alltid og kommer ikke til å bytte. Han tar alt du kommer med på alvor. Ingen spørsmål er for dumme og han bryr seg virkelig om pasienten. Kunnskapsrik mann!

Oppmerksom, trygg og imøtekommende

Lege: Askild Ekrem Tveit Skrevet

Han tar seg god tid. Flink lytter. Tar pasienten på alvor og er omsorgsfull. Henviser videre når det trengs. Meget fornøyd med denne kjekke legen som også er humoristisk, motiverende og forståelsesfull

Lat og vanskelig

Lege: Askild Ekrem Tveit Skrevet

Jeg opplevde at han ikke tok meg seriøst. Ville ikke ta nye kontrollprøver som jeg skal ta hver mnd, for forrige resultat var fine. Utrolig vanskelig å snakke med. Kan bare komme med maks 2 ting. Må komme flere ganger om man vil ta flere prøver eller snakke om andre ting selvom du har en del tid igjen av timen. Hører ikke på meg. Han stresser med å få meg ut. Virker som han utnytter makten for å tjene mest mulig penger, enn å ta seg tid til pasienter. Har byttet fastlege da jeg ikke klarte mer.

Ekstrem lat og arrogant lege

Lege: Askild Ekrem Tveit Skrevet

Hann lytter ikke på deg og virke uinteressert hva du har og si, hann har ikke lyst å fornye e resepter før du har vert inne hos hann for å si hei og ut igjen, så hann kan tjene mer peng virke ut som. Kommer til å bytte lege.
Jeg sterk anbefaler dere å bytte og

Føler meg ivaretatt

Lege: Tor Kristian Gaard Skrevet

Tor Kristian ser deg som menneske og tar deg på alvor
Han ser nok mye forskjellig men gjør ikke forskjell på folk.