Rennesøy legekontor

Seljebakken 4 4150 Rennesøy

Siste vurderinger av behandlere ved Rennesøy legekontor

Noe ung og uerfaren....Meget negative kontorpersonale! De var ikke serviceinnstilt.

Lege: Kjersti Louise Hodne Skrevet

Desverre ga hun ikke inntrykk over å 'tro' på det vi sa. Virket ung og uerfaren/usikker. Hun undersøkte ikke problemområdene.
Betjeningen i kontorluken var ikke serviceinnstillt, og ekstra trist var det at to 'meget' unge som også var i luken også var sur. De har jo mange år igjen i yrket....De sa ikke hadet når vi gikk, eller ett smil;( Trist.

Utrolig dyktig

Lege: Kjersti Louise Hodne Skrevet

Faglig sterk, veldig forståelsesfull og empatisk. Føler du blir tatt på alvor og får grundig oppfølging med nødvendige henvisninger. Absolutt den beste fastlegen jeg har hatt.

Topp lege

Lege: Frank Thomas Brodschøll Skrevet

Har bare vært hos han en gang, ble hørt og forklart, lett og god doctor og snakke med.

Fruen har fått han på tlf når hun har ringt legevakten og fått hjelp til meg ved flere anledninger ( jeg lider av cluster hodepine)

Han tar og ordner opp for oss så fort at jeg er den så får vite det når vi får medisiner levert på døra.
Hadde jeg kunnet valgt lege nå så hadde jeg ønsket meg inn i hans lister, forståelse full mann.

Uansett så skal han ha en STOR takk for det han ordnet for oss her på øya, ingen som klarer og sette seg inn i det jeg har med mindre mann er en av de, så takk

Den beste legen uten tvil

Lege: Kjersti Louise Hodne Skrevet

Jeg har hatt en del leger for jeg har ikke følt at de har tatt meg på alvor. Men jeg kommer alldri til å bytte lege igjen. Hun forstår meg og hjelper alt hun kan. Viss hun ikke vet noe sjekker hun det opp. Hun er positiv og smilende. Føler meg virkelig godt tatt vare på.

Veldig dyktig lege

Lege: Frank Thomas Brodschøll Skrevet

Frank er en veldig omsorgsfull og dyktig lege. Hadde han på Øyane Legesenter. Dumt han flyttet for bedre lege kan man ikke få. Han både lytter og tar seg tid til deg som pasient. Hjelper deg gjennom hele sykdomsprosessen. Anbefales!!!