Storhaug Legesenter DA

Telefonnummer400 01 408400 01 4 ...
Klubbgata 1 4013 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Storhaug Legesenter DA

Svært dyktig

Lege: Harald Bjørnestad Skrevet

Han ser raskt behov for eventuell videre behandling og har inntrykk av at han er respektert på vårt lokale sykehus.
Alltid imøtekommende og til tross for mange pasienter føler man seg ivaretatt på en personlig og god måte.
Skulle ønske at han noen ganger kunne vært mer tilgjengelig, men det henger vel sammen med at mange benytter han. Ser at noen mener staben på Storhaug Legesenter kan virke uforskammet. Det er jeg fullstendig uenig med!! De yter en service uten sidestykke alle sammen, er min erfaring.

Fikk veldig dårlig erfaring med denne legen

Lege: Harald Bjørnestad Skrevet

Han tok seg ikke tid i det hele tatt til å høre på min sykdomshistorie. Den ene gangen ble jeg avbrutt midt i samtalen og fikk beskjed om at når var tiden ute, og så åpnet han døren. Han kunne jo sagt det på en finere måte, gjerne bedt meg om å komme tilbake og bestille en dobbeltime. Jeg var såpass syk og dårlig på dette tidspunktet, jeg var helt utbrent med flere psykiske plager inkludert tinnitus, men fikk ikke engang 1 uke med sykemelding... Fikk bare beskjed om å ta en prat med sjefen!? Skulle jeg ta fri/ferie da, eller?

Nei denne legen følte jeg ikke tok meg på alvor i det hele tatt, veldig dårlig gjort da jeg slet, og fortsatt sliter med flere diagnoser, verst er tinnitus/øresus og søvn.

Dyktig

Lege: Marit Gullaksen Rønning Skrevet

Jeg er meget godt fornøyd . Dette kan jeg også si om de på laben også.Ved dette legekontor får jeg alltid den hjelp som jeg trenger. Som jeg har fått igjennom ca.40 år.

Verdens beste fastlege

Lege: Marit Gullaksen Rønning Skrevet

Alltid positivt innstillt, imøtekommende med et glimt i øye! Hun har vært min fastlege i 20 år, er veldig fornøyd.

Dyktig!

Lege: Jacques Honoré Skrevet

Jeg fikk heldigvis time hos Honore da min lege var på ferie. Etter å ha gått med hodepine og litt feber, som fastlegen min diagnostiserte som tensjonshodepine, fikk jeg heldigvis time hos Honore. Han hørte på hvordan jeg hadde det og ble veldig bekymret. Han ringte meg i helgen fordi han hadde tenkt sånn på meg og henviste meg til sykehuset. Der fant de ut at jeg hadde lungeemboli.