Suldal legekontor

Telefonnummer52 79 23 0052 79 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Eidsvegen 3 4230 Sand

Siste vurderinger av Suldal legekontor

dyktig omdorgsfull

Lege: Mikkel Fjordside Kristiansen Skrevet

følger opp og gir god behandling. holder trådeni behandlinger som er gjeldebe og en føler ein blir tatt på alvor

En som bryr seg

Lege: Harald Bjarne Hellesen Skrevet

Bedre lege skal man lete lenge etter. Han er virkelig en som vet hva han driver med! Han tar seg tid til å lytte til pasientene sine og behandler alle med respekt!

Trygg og Kunnskapsrik

Lege: Harald Bjarne Hellesen Skrevet

Han er veldig hyggelig og trivelig å prate med, og han har vært utrolig hjelpsom med det problemet jeg har slitet med i mange år, men etter å ha fått hans hjelp, er det problemet blitt mye mindre/bedre. Han er dessverre ikke fastlegen min, men jeg føler meg trygg på at jeg kan henvende meg til han. Jeg har ikke opplevd noe negativt ved han, bare positivt. Jeg synes han er en veldig flink lege.

Kunnskapsrik og bryr seg om pasienten.

Lege: Harald Bjarne Hellesen Skrevet

Undersøkjer grundig og er han i tvil ,ringer han til sjukehuset og får snakka med ein spesiallist.

Han høyrer også på meg.

Dårlig opplevelse, mangler empati

Lege: Harald Bjarne Hellesen Skrevet

Virker uinteressert og gir lite informasjon, trekker raske konklusjoner uten å lytte til pasienten. Jeg var vel en av mange denne dagen. Det finnes nok bedre leger på Suldal legekontor.