Suldal legekontor

Eidsvegen 3 4230 Sand

Siste vurderinger av behandlere ved Suldal legekontor

Trygg og Kunnskapsrik

Lege: Harald Bjarne Hellesen Skrevet

Han er veldig hyggelig og trivelig å prate med, og han har vært utrolig hjelpsom med det problemet jeg har slitet med i mange år, men etter å ha fått hans hjelp, er det problemet blitt mye mindre/bedre. Han er dessverre ikke fastlegen min, men jeg føler meg trygg på at jeg kan henvende meg til han. Jeg har ikke opplevd noe negativt ved han, bare positivt. Jeg synes han er en veldig flink lege.

Kunnskapsrik og bryr seg om pasienten.

Lege: Harald Bjarne Hellesen Skrevet

Undersøkjer grundig og er han i tvil ,ringer han til sjukehuset og får snakka med ein spesiallist.

Han høyrer også på meg.

Dyktig!

Lege: Ingvill Ekeberg Antonsen Skrevet

Meget behagelig, kunnskapsrik og forståelsesfull lege. Ydmyk lege -snakker til deg som et individ, tar seg tid til å bli kjent med deg. Du som pasient er i fokus. Bruker god tid til å forklare og berolige - har ikkje dårlig tid. Anbefales på det varmeste.

Dårlig opplevelse, mangler empati

Lege: Harald Bjarne Hellesen Skrevet

Virker uinteressert og gir lite informasjon, trekker raske konklusjoner uten å lytte til pasienten. Jeg var vel en av mange denne dagen. Det finnes nok bedre leger på Suldal legekontor.

Forståelsesfull, medfølende og god lege. Tar seg tid til pasienten og er interessert i pasientens ve og vel.

Lege: Ingvill Ekeberg Antonsen Skrevet

Forståelsesfull, medfølende og god lege. tar seg tid til pasienten og er interessert i pasientens ve og vel. Lar pasienten komme med sine syn i forhold til behandlings alternativer.