Stokka legesenter

Øvre Stokkavei 46 4023 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Stokka legesenter

Anbefalt lege

Lege: Per Ivar Johannessen Skrevet

Sympatisk, lyttende og faglig dyktig lege. Man får følelsen av å bli tatt på alvor, og han henviser deg videre hvis det er behov. Tror nok det stemmer (som en annen har nevnt) at han ikke "deler ut" sykemelding - eller resepten for den saks skyld - uten at det er behov. Men han ser også om du har behov uten at du selv ber om det, og foreslår det han mener trengs. Selv om han er nokså fullbooket får man time hvis det er noe som haster.

For høy terskel for behandling

Lege: Per Ivar Johannessen Skrevet

Jeg har nettopp byttet vekk Per Ivar pga at jeg er uenig med måten han behandler meg på - filosofien hans er en skal leve med de vanlige plagene. Nylig fikk jeg en diagonose som ifølge Per Ivar ikke skal behandles i denne sykdomsfasen, og heller ri av bølgen med noe sykemelding. Da jeg sjekket selv på internet ble jeg usikker og gikk til en annen lege for second opinion, legen ga meg en helt vanlig behandling som jeg reponderte veldig godt og har blitt plagene på kort tid. Denne episode gjorde at jeg ble i tvil om han vil gi meg tilstrekkelig behandling neste gang jeg trenger det.

Forresten er det altfor vanskelig å å frem med resepsjon for å bestille time, veldig kort åpeningstid, og often ingen svar selv i åpeningstiden.

Dyktig lege

Lege: Lynn Merethe Oppedal Skrevet

Meget dyktig og sosialt oppegående lege. God til å lytte.

Trygghet

Lege: Lynn Merethe Oppedal Skrevet

Er man så heldig å ha L.M.Oppedal til fastlege så kan man føle seg trygg, det gjør jeg. Hun tar seg tid, er grundig og er flink til å lytte. Det er rom for å komme med egne forslag, noe ikke alle leger er motagelig for..

P.S Det at hun er ung, er ingen hindring. Det at hun ofte har knapt med tid er ikke hennes feil, det er arbeidspresset på legekontoret hun jobber på som er skyld i det.

verdens beste lege!!

Lege: Per Ivar Johannessen Skrevet

Han er utrolig snill og forståelsesfull og tar deg på alvor! Har hørt mange skrekkhistorier om leger som ikke tar seg tid til pasientene sine og ikke bryr seg. Det er ikke det du møter når du kommer til Per Ivar! Rett og slett verdens beste lege!