Stokka legesenter

Øvre Stokkavei 46 4023 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Stokka legesenter

Fantastisk!

Lege: Kristian Oppedal Skrevet

Kristian Oppedal er den beste fastlegen jeg har hatt. Anbefaler han på det varmeste. Tar seg god tid, er lyttende og henviser når han er usikker på noe.

Hyggelig lege

Lege: Per Ivar Johannessen Skrevet

Per Ivar Johannesen er en hyggelig person, som iallfall gir deg følelsen av å bli lyttet til - om man er så heldig å få time hos ham. Jeg opplever at 3 av 4 ganger blir jeg overatt til turnuskandidaten og det er ikke godt nok for meg som har flere kroniske lidelser.
Han er vel av den gamle skolen og jeg opplevde ham som litt ovenfra og ned, hvilket var hovedårsaken til at jeg nå har byttet til en annen fastlege.

En jordnær, faglig dyktig og sympatisk fastlege!

Lege: Per Ivar Johannessen Skrevet

Er enig i beskrivelse fra tidligere vurdering at han er en sympatisk, lyttende og faglig dyktig lege. Han forklarer medisinske uttrykk på en god og forståelig måte og en blir møtt med respekt og tatt på alvor. Opplever alltid å være tilstrekkelig opplyst og selvsikker i hans råd og anbefaling når jeg forlater legekontoret. Gode medmenneskelige egenskaper. Opplever han som ydmyk og engasjert i faget sitt. Har heller aldri opplevd å ha dårlig tid, han gir pasienter den tid som trengs. Jeg synes det er viktig å oppleve at en har en god relasjon til fastlegen så derfor har jeg og familien valgt å beholde han selv om vi har flyttet til en annen kommune. Nøler ikke med å anbefale han til andre!

Helt super lege

Lege: Kristian Oppedal Skrevet

Oppedal har alt for å være en god fastlege, han tar seg tid til å lytte og behandler deg på en seriøs, men samtidig veldig trivelig måte. Flink til å kommunisere. Veldig hjelpsom og ivrig med å ta initiativ til videre oppfølging. Han er flink til å få pasienten til å føle seg likeverdig, noe jeg setter pris på. Faglig sett er han også veldig dyktig og kunnskapsrik, og jeg får inntrykk av at han hele tiden også prøver å strekke seg utover forventet med å bli bedre og bedre. Får virkelig følelsen av at han bryr seg om pasienten! Tar seg god tid til deg hvis det trengs, har aldri opplevd å bli "kastet ut" av kontoret. En av de aller beste fastlegene jeg har hatt, og jeg ville ikke nølt et sekund med å anbefale ham til mine nærmeste venner eller familie.

En fantastisk lege

Lege: Lynn Merethe Oppedal Skrevet

Jeg føler meg heldig som har henne som min fastlege. Jeg har byttet lege 2-3 ganger tidligere og havnet tilfeldigvis hos henne. En lege som lytter, og er veldig behagelig.

Jeg har bare positive erfaringer med denne legen og kan anbefale henne på det varmeste.