Skeiane Legesenter

Asheimveien 2 4318 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Skeiane Legesenter

Trygg, kunnskapsrik, tilstedeværende og pliktoppfyllende.

Lege: Jorunn Sørensdotter Homme Skrevet

En fantastisk lege som tar seg god tid, lytter og som har respekt for pasienten. Følger opp alle utfordringer og er til å stole på. Kunnskapsrik

Upålitelig fastlege

Lege: Burhan Sikandar Butt Skrevet

Hatt han som fastlege i noen år nå og har opplevd han som forståelsesfull og løsningsorientert. Han har vært noe vanskelig å få tak i, ekonsultasjoner svarer han sjeldent på og lang ventetid på timer. De siste timene har jeg opplevd at jeg ikke vet hva som møter meg når jeg kommer til han. En gang blir jeg møtt med stor forståelse og medtanke, mens neste gang blir jeg møtt med hånende latter til hvordan jeg har det. Generelt vil jeg si han er en veldig dyktig og grundig fastlege, men dersom man er avhengig av oppfølging uten å måtte oppfordre til det selv og svar på e-konsultasjoner innen en uke er han ikke fastlegen for deg. Det virker heller ikke som om han sjekker prøvesvar med mindre man har time til oppfølging av prøvesvarene, da sjekker han de under eller rett før timen.

Magisk mann

Lege: Burhan Sikandar Butt Skrevet

Digger denne legen. Han er empatisk, kunnskapsrik samtidig som han er nedpå. Føler at han dømmer ikke.

Fantastisk flink lege, lidenskap for yrket sitt. Empatisk lege med forståelse og god veiledning

Lege: Burhan Sikandar Butt Skrevet

Jeg har i mitt liv ikke vært så fornøyd med mine fastleger, utenom min nåværende fast lege. Utrolig dyktig og flink doktor. Jeg ser på denne legen som en mann som brenner for yrket sitt med sterk lidenskap.

Jeg har personlig slitt med ekstremt forbruk av kokain og andre rusmidler i flere år.

Hans empati, veiledning, forståelse og hjelpen han gir er ubeskrivelig, ønsker kun deg det beste. Etter flere lange dialoger og motivasjon, har jeg nå meldt meg inn og takket ja til avrusing på klinikk. Tusen takk for motivasjon, dialogen, forståelsen og ikke minst all hjelpen.

Du er virkelig en guds gave til denne verden. Denne legen her dømmer deg ikke, ser ikke ned på deg, han vil kun ditt beste! Tusen tusen takk

Har alltid tid

Lege: Kjetil Meling Hetta Skrevet

Tar seg alltid tid til pasienten om de er små eller store, lite eller stort det vi kommer med.

Føler oss alltid sett og hørt.