Sandtangen legesenter

Telefonnummer51 77 66 6651 77 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirsten Brynes veg 7 4344 Bryne

Siste vurderinger av Sandtangen legesenter

Veldig fornøyd!

Lege: Torbjørn Mosdøl Skrevet

Torbjørn kan veldig mye, er rask og effektiv og har veldig god service. Han anbefales på det sterkeste!

Fantastisk flink og omgjengelig!

Lege: Ragnhild Aass Skrevet

Hun er veldig dyktig i jobben og veldig medfølende i alle situasjoner. Er hun usikker, så tar hun kontakt med spesialister mens du venter på kontoret. Hyggelig og imøtekommende dame!

Dessverre så var han arrogant .

Lege: Kim Salte Skrevet

Han bør lytte til pasienten , og ikke være netlatene .
Han er fikk meg til å gråte , og han var påståelig, og hørte ikke etter hva jeg sa.
Håper at han blir bedre etterhvert .

En drømme lege

Lege: Margunn Obrestad Skrevet

Dette er aller tiders drømmelege , hun er så god med å snakke med pasienten og ikke til pasienten , virkelig god på de og forklare om man er usikker på en behandling . Savner denne legen allerede så de blir nokk veldig bra når hun kommer tilbake

Trygg og forståelsesfull

Lege: Kim Salte Skrevet

Jeg skulle få fjernet en føflekk. Hadde gruet meg og utsatt det lenge siden jeg har hatt dårlige opplevelser av min forrige fastlege tidligere. Denne legen var veldig tålmodig og forståelsesfull. Han tok seg god tid slik at jeg kjente meg trygg. Kjente ingenting da bedøvelsen ble satt og føflekken ble fjernet uten ubehag. Arret ble også veldig lite og fint. Så jeg fikk en veldig god opplevelse av denne legen.