Hanne Cicilie Larsen

Autorisasjon (2007)

Hvaler Legesenter Telefonnummer69 37 54 8069 37 54 ...
Spjærøy 212 1684 Vesterøy
Hanne Cicilie Larsen er en av 6 fastleger i Hvaler

Siste vurderinger av Hanne Cicilie Larsen

Beste fastlegen!

Det første du møter er ett stort smil. Som får en til å føle seg velkommen!
Hun tar seg god tid og haster seg ikke gjennom timen din. Hun lytter og er empatisk.
Hun er flink til å henvise deg videre hvis det er det som trengs. Man føler seg trygg og ivaretatt.
Ingenting jeg ikke kunne ha tatt opp med denne legen, nettopp fordi hun er en så behagelig person som hun er!! :)
Anbefales virkelig! :)

Meget godt fornøyd.

Følger opp og tar grep . Har ikke tidligere fått så god oppfølging. Har du et eller flere ting du vil spørre om, tar hun seg td til å høre på deg. Trygg på henne. Hun sørger for å innhente råd fra spesialister om hun mener det trengs.

Denne legen kan anbefales på det sterkeste

Jeg ble henvist til denne legen i en krisesituasjon, og hun fikk meg øyeblikkelig innlagt på sykehus. Senere er hun blitt min fastlege og er den beste fastlegen jeg har hatt i de siste 15 år. Hun har tatt seg god tid til å gå igjennom min pasientjournal og forklare diagnoser etc., samt gjennomgang av medisiner - hva virker, hva kan endres/justeres.
Når det gjelder legesenteret for øvrig, synes jeg alle er hyggelige og imøtekommende, og de som tar blodprøver etc. er veldig flinke og profesjonelle.

Flink fastlege

En fastlege som virkelig fortjener skryt. Utrolig flink til å bli kjent med pasienter, samt løse problemstillingene raskt.

!

Hun er rask til å henvise.
Spør alltid pasienten om hva hun skal gjøre.Hvorfor er vi hos fastlegen? Hun burde forslå!!
Virker som hun mangler erfaring på en rekke områder,og burde kontakte spesialist som oversender saker hun ikke har kunnskap til å løse,eller videre føre.
Savner toveis kommunikasjon i saker føles som alvorlige,og som bør følges opp.
Er meget positiv,blid,tar i mot med et stort smil,men er dette tistrekklig når du føler deg alvorlig syk? Burde være flinkere til å finne alternativer når ventetid hos spesialist er 4 mnd.eller mer.
Forventer tettere oppfølging når behovet for hjelp er påkrevd.
Ville ikke ha benyttet annen fastlege om det gjaldt vanlige,enkle undersøkelser!