Hanne Cicilie Larsen

Autorisasjon (2007)

Hvaler Legesenter Telefonnummer69 37 54 8069 37 54 ...
Spjærøy 212 1684 Vesterøy
Hanne Cicilie Larsen er en av 6 fastleger i Hvaler

Siste vurderinger av Hanne Cicilie Larsen

Den beste legen

Dette er en av de beste som finnes. Alt gikk mye bedre enn jeg fryktet. Hun er så kunnskapsrik og flink til å forklare at jeg følte at jeg var i de beste hender. Hele besøket var veldig innformativt og undersøkelser ble gjort på en profesjonell måte. Diagnosen ble forklart veldig tydelig og ikke så mye bla, bla..Hun tok seg tid til å forklare hva prognosene mine er og om framtidsutsiktene. Henvisningene videre ble gjort med det samme og nå går det ikke lenge før videre undersøkelser blir gjort. Dette er en meget positiv opplevelse av fastlegen min. Jeg er meget glad for at jeg har henne som lege og ikke andre. Hun kan anbefales på det sterkeste.

Spesielt

Kom hjem mer forvirra enn når jeg dro. Hun lyttet ikke og tok over samtalen som om jeg hadde fortalt mye. Jeg fikk ikke tid til å fortelle om mine problemer da hun bablet i vei og overkjørte meg hver gang jeg åpnet munnen.

Hun er en meget hyggelig og søt dame, men en god lege var hun absolutt ikke for meg. Et besøk, og jeg skifter til en annen fastlege sporenstreks. Vil ikke gå til henne den dagen jeg får alvorlige problemer!

Ikke bra!

Vi er meget skuffet over denne legen. Førsteinntrykket var innmari bra, endelig en ordentlig lege tenkte vi. Helt til vi virkelig trengte støtte og hjelp fra fastlegen vår. Da sviktet det totalt. Jeg håper aldri noen opplever noe i nærheten av hva vi opplevde hos henne. Etter mange års kamp mot systemet koblet vi inn fastlegen vår, som for øvrig var ny for oss. Hun skulle sette i gang tiltak som ikke hører noen steds hjemme på vår datter, for hun hadde ikke tid til å vente til skikkelig utredning ble satt i gang. Heldigvis nektet vi å sette i gang disse tiltakene, nå 4 måneder etter sitter vi med en diagnose på vår datter, en diagnose ingen ønsker på sitt barn. Fastlegen ville ikke en gang sette seg inn i vår situasjon, ikke foreta noen som helst utredning, før hun skulle kjøre over oss med sine tiltak. Dette er noe denne legen bør ta lærdom av, så ikke andre familier opplever det vi opplevde. Ingen støtte, ingen hjelp, ingen empati, ingen forståelse for vår situasjon. Kun denne legens egne holdninger som overstyrte alt.

Den første legen jeg har hatt som har en genuin empati

For første gang i mine 30+ år så har jeg nå en lege som hører på hva jeg sier. Jeg er ikke av den typen som løper til legen for alle mulige ting, så når jeg først går til legen så er det gjerne alvorlig. Men siden jeg er ganske rolig av meg så har de forrige legene gjerne avfeid det som har vært galt med at det går seg nok til. Så det å kunne forklare hva som er vondt/galt, og så å bli trodd og så få spørsmål relatert det som er feil er mildt sagt en befrielse.

Under tilgjengelighet/telefonkø så har jeg markert full pott siden jeg alltid benytter meg av timebestilling på nett. Utrolig kjekk løsning.

Suveren og forståelsesfull lege

Da jeg kom til Larsen fikk jeg en virkelig god følelse. Jeg følte meg med engang sett og velkommen. Hun er super, en fantastisk bra lege som tar deg seriøst, lytter og gjør sitt beste for å finne løsninger. Er det noe hun ikke kan så henviser hun videre. Har og bruker gode kontakter. Virker som hun er oppdatert og følger med på nye studier og forskning.
Anbefales på det sterkeste!
Jeg vil aldri igjen bytte lege.
Har vært innom alle de andre legene på samme senter, og de er fantastiske alle sammen :D
Veldig hyggelige og blide damer i respesjonen også :D
Stort +