Eric Karl Johan Roslin

Autorisasjon (2008)

Rakkestad Legesenter Telefonnummer69 22 80 0069 22 80 ...
Rådshusveien 1 1891 Rakkestad
Eric Karl Johan Roslin er en av 9 fastleger i Rakkestad

Siste vurderinger av Eric Karl Johan Roslin

Sløv

Han hjalp meg med det jeg trengte men han virket veldig sløv, som at han var lei av jobben. Jeg sier ikke at dette er noe som påvirker dere negativt. Han virket også veldig følelsesløs.

Trygg og kunnskapsrik.

Har alltid vært fornøyd med Dr. Roslin. Han har hjulpet meg så mange ganger . Flink til å lytte og forstår sykdomsbildet raskt.
Anbefales.

Lite tilstede og ingen forslag til videre hjelp

Opplevde legen som veldig lite tilstede. Hadde ingen forslag til videre behandling/hjelp. Virket sliten/sløv og lite interessert i å hjelpe. Jeg ble ikke tatt seriøst/ble ikke hørt og følte meg bare dum når jeg gikk derifra. Virket som han bare ønsket å få meg ut raskest mulig, da det var sent på dagen og han var veldig forsinket... Jeg planlegger å bytte fastlege med en gang.

Inkassokrav på avbestilt legetime

Rakkestad Legekontor bruker webtjenesten Pasientsky for bestilling av time. Jeg bestilte legetime med ønsket dato ca 10 dager senere. Jeg fikk etter et par timer melding om tildelt time uken etter ønsket dato, som jeg øyeblikkelig avbestilte fordi det var umulig for meg den dagen.
Jeg forstår selvfølgelig at den datoen jeg valgte ikke nødvendigvis passer legens tidsskjema.
På websiden, Pasientsky, vistes timen som avbestilt. Tom avtaleliste. Jeg har heller aldri har vært hos ham tidligere. Jeg utsatte å bestille ny time.
Så fikk jeg et inkassokrav på den timen jeg var tildelt og som jeg hadde avbestilt, og fått bekreftet på websiden Pasientsky at var avbestilt!
Merk: Jeg har aldri hatt legetime hos ham, og vet derfor ikke noe om hvordan Roslin er som lege.
Jeg leter nå etter ny lege ved et annet legekontor.

En lege som ikke virker

Han gjorde det jeg ba han om å gjøre, men kom ikke med noen forslag selv......🙁 Det er frustrerende når man ønsker å finne ut hvorfor man har de plagene man har.