Eric Karl Johan Roslin

Rakkestad Legesenter

Autorisasjon (2008)

Rakkestad Legesenter Telefonnummer69 22 80 0069 22 80 ...
Rådshusveien 1 1891 Rakkestad
Eric Karl Johan Roslin er en av 8 fastleger i Rakkestad

Siste vurderinger av Eric Karl Johan Roslin

Dyktig

Ryddig og grei lege som følger opp og gir deg trygghet. Rolig og stødig og lett å forholde seg til..

Beste fastlegen jeg har hatt.

Eric hører på meg. Ser på meg når jeg prater og kommer med råd. Lett å prate med og kan smile til meg. Han veileder meg når jeg trenger det. Hvis han er usikker på ting hendviser han meg videre. Ringer jeg og vil prate med han om sykdommene mine ringer han meg opp når han får tid og tar seg tid. Jeg liker veldig godt det at han respekterer det at jeg ikke vil ha så mange medisiner og han forstår at jeg er lei de. Han tar meg på alvor og ser helheten!

Burde vært mye bedre

Er sjelden presis, og virker totalt uinteressert. Har ved flere anledninger måtte "dra" informasjon ut av ham, da han nesten har virket motvillig til å forklare prøveresultater for meg.
Han burde ta mer initativ og generelt sett virke mer engasjert. Føler ikke at han tar noe av det jeg spør om på alvor, og har opplevd at jeg så godt som har kranglet meg til prøver.

En trygg og god lege

Jeg er kjempefornøyd! Roslin er en rolig kar som har god tid for meg. Han er interessert og følger nøye opp det som måtte være av uregelmessigheter. Han er blid og hyggelig, jeg føler at jeg er i trygge hender.

Dyktig og effektiv

Har vært her med datteren min flere ganger og jeg har bare vært fornøyd med han.