Kristin Scheele

Allmennlegespesialist, fastlege og generell kirurg

• Allmennmedisin
  • Generell kirurgi

Autorisasjon (1987)

Kristin Scheele er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Kristin Scheele

Suveren fastlege

En faglig dyktig lege med kunnskap, klokskap og erfaring, ja til og med et snev av humor. Har endret mitt forutinntatte syn på fastleger for alltid.

Elendig lege.

Veldig fint formulert av noen her. Hun virkelig «ser på klokka og ikke mennesket» og «dersom armen henger der den skal» er ikke det noe hjelp å få. Har vært hos henne 4 ganger. Hun burde virkelig ikke jobbe med mennesker. Sitter og gråter på kontoret hennes pga angstplager og hun sier at det «ikke er så mye å gjøre med, du må slutte å være selvsentrert». Hun skal hele tiden ta opp at hun har vært lege i så og så mange år så dette kan hun, men det virker jo absolutt ikke som om hun kan noe i forhold til psykiske plager. Henviser ikke dit hun burde. Uff, dette var en forferdelig opplevelse med en lege. Styr unna!

Motvillig og problemfokusert

Ticket reisebyrå ( og andre? ) krever at du tar med legeattest vedrørende medisiner skrevet på engelsk ved reise til bl.a Thailand. Makan til sutring og motvilje fra Kristin Scheele når jeg ba om dette.

Jeg har brukt fastlege i annen kommune og måtte dit for å skrive under samtykkeerklæring for overføring av journal ved bytte av fastlege. Hvilket jeg gjorde, og ba om at de overførte den pr post når legen hadde godkjent. Fikk tlf senere hvor de nektet å gjøre dette. Måtte komme personlig og hente også sa hun. Er nå inne og leser om dette og det ser da ut som jeg har rett til å kreve den overført pr post..... blir irritert og frustrert over dette da de vet at jeg har problemer med å komme meg dit nå på grunn av livssituasjon. For å klage ekstra ligger jeg nå syk med feber og i morgen er eneste dagen jeg får til å hente før jul :( uansett handler vel dette om lovverk? Uprofesjonelt og vrangvilje hvis jeg har forstått lovverket rett.

Flink og lyttende lege.

Beste legen jeg har hatt, har hatt henne i mange år... har ikke hatt så mye bruk for legen da jeg er frisk, men de gangene det har vært behov har jeg fått fantastisk hjelp. Ikke noe å klage på der. Har aldri blitt møtt med noe negativt. Sekretærene er hyggelige og hjelpsomme.

Grundig og inkluderende

Kristin Scheele har vært min fastlege de siste 20 år.
Hun er en lege etter min smak, som snakker TIL meg, og da på en forklarende måte.
Grundig og inkluderende er gode stikkord.