Kristin Scheele

Allmennlegespesialist, fastlege og generell kirurg

• Allmennmedisin
  • Generell kirurgi

Autorisasjon (1987)

Kristin Scheele er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Kristin Scheele

Pålitelig og pliktoppfyllende

Kristin Scheele er etter min mening en pålitelig og flink lege. Ser det er noen her som ikke har vært så fornøyde, men jeg har ikke hatt noen negative erfaringer med henne. Får alltid det jeg ber om stort sett med en gang, enten det er resepter, legeattester eller henvisninger til spesialister og psykologer. Jeg er veldig fornøyd med å ha henne som fastlege.

Usikker og stresset

Hadde denne legen før og under graviditeten min, byttet så pga at jeg ikke var fornøyd. Hun husker deg ikke fra gang til gang. Hun fremstår veldig usikker og sjenert i sin væremåte, noe en ikke blir særlig trygg av. Gir ikke utrykk av å ha tid til deg-stirrer i datamaskinen.

Hun burde ha mer troen på seg selv, se menesket som kommer, ikke på klokka.

Flink lege!

Etter å ha vært pasient hos Kristin Scheele en stund nå, sitter jeg igjen med inntrykk av at hun er en hyggelig og flink lege. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor hos henne og hun forteller meg mange ting som jeg kan ha helsemessig nytte av. Er flink til å informere meg om ting og prøver aldri å prakke på meg medisiner som jeg ikke vil ha. Det har jeg opplevd hos enkelte andre leger.

Dårlig lytter og dårlig tid

Er mer opptatt av å skrive på PC enn å lytte til hva pasienten har å si. Har man flere spørsmål får man beskjed om å bestille ny time. Tar ikke psykiske plager på alvor, sammeligner med andre pasienter som må har det mye verre.

Veldig hyggelig lege

Jeg har hatt Kristin Scheele som fastlege i ett par år nå, og er veldig fornøyd med den hjelpen jeg har fått hos henne. Kristin er et varmt og omsorgsfullt menneske som tar vare på pasientene sine. Jeg kommer ikke til å bytte fastlege så lenge hun er det:)