Kristin Scheele

Allmennlegespesialist, fastlege og generell kirurg

• Allmennmedisin
  • Generell kirurgi

Autorisasjon (1987)

Kristin Scheele er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Kristin Scheele

Alltid forsinket

Husker deg ikke som pasient , virker veldig fraværende . Skulle gjerne ha byttet til ny lege , dem som r sympatiske og bryr seg har full liste.

Helt grei

Syns dette er en flink lege som jeg blir tatt på alvor av. Har ovenfor meg vært bedre på psykiske problemer enn på fysiske, men synes jevnt over at jeg får god behandling hos den fastlegen her.
Er veldig ærlig og realistisk, og til å stole på.

Ikke bra....

Skulle bytte lege pga av avstand. Hun var ikke den som kunne lytte, ta seg tid, og manglet forståelse. Det er en viktig ting, derfor gikk jeg over til min "gamle" lege, som har det hun ikke har.Tid, menneskelig forståelse og evnen til å lytte!!
Det er VIKTIG, selv for en lege, ikke sant?

Fantastisk lege!

Kristin er den beste legen jeg noen gang har hatt. Jeg byttet nylig til henne, og jeg føler jeg blir ordentlig tatt vare på når jeg er hos henne. Utrolig dyktig i jobben sin og har forståelse for problemene/sykdommene dine. Anbefales på det sterkeste!

Fjern og uinteressert

Hun virker fjern og uinteressert i hva du prøver å fortelle. Gjør seg opp en mening mens hun knotter i vei på tastaturet uten å se på deg. Enkelte ganger så sier hun ting som kan virke pussig og enkelte ganger ganske frekt kanskje uten at hun mener å være det. Veldig vanskelig å kommunisere over telefon fordi hun gir inntrykk av å aldri ha tid og at hun hele tiden er i ferd med bryte samtalen. Hun gir også sjeldent svar på de enkleste spørsmål over telefon fordi hun ønsker å få deg til å avtale time i stedet for. Har hatt liten behov for lege fordi jeg er stort sett er frisk men har byttet fastlege nå fordi det hele ble for snålt. Lurer på hvordan det er å ha henne som lege hvis man er syk og virkelig trenger en lege.