Hans Andre Skaatan

Autorisasjon (2006)

Hans Andre Skaatan er en av 17 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Hans Andre Skaatan

ikke fornøyd

Hører ikke på hva du sier, tar og forlenger/konkluderer sykemelding uten undersøkelse om du har vært hos noen vikarer, følte/oppfattet han som klåfingret. Og veldig påstålig om du har kommet for sent til timen, selvom det er du som har ventet på han i 45minutter...

Kjempe flott lege :)

Jeg opplever at han til tider er litt forsinka men det er nok sikkert fordi han har så mange pasienter. Jeg har bare godt og si om han i forhold til det som gjelder meg og mitt, og jeg har fått den hjelpen jeg trenger fra han og jeg har blitt både sett og hørt..

En hyggelig og flink lege.

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen. Har hatt Skaatan som fastlege i flere år,og jeg er veldig fornøyd. Han er flink til å lytte, og han gjør virkelig en god jobb. Han er også veldig flink til å følge opp meg som pasient. Han er alltid blid og hyggelig.

En faglig dyktig lege.

Jeg og flere familiemedlemmer har hatt Skaatan som fastlege i flere år og er alle godt fornøyd. Jeg opplever ham som faglig sterk og grundig. Han henviser raskt videre når det er nødvendig.
Han er kanskje ikke så sterk på "small talk" og kan virke litt sjenert.
Selv har jeg blitt godt ivaretatt som pasient hos Skaatan.

Uinteressert lege

Han er nok faglig flink, men hjelper lite når han ikke har evnen, eller interessen til å lytte eller forstå pasienten. Han ser på pasienten som ett produkt på ett rullebånd.