Hans Andre Skaatan

Autorisasjon (2006)

Hans Andre Skaatan er en av 17 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Hans Andre Skaatan

Veldig flink lege!

Jeg har hatt han som fastlege siden 1 april, og jeg er veldig fornøyd. Han har tatt meg på alvor alle gangene jeg har vært hos han. Og han henviser raskt videre.
Får ganske fort time når jeg bestiller over nettet og har behov for det.
Har en veldig fin hjemmeside på legekontoret han jobber.

Fantastisk flink, seriøs og veldig hyggelig!

Jeg har hatt Hans Skaatan som fastlege i flere år nå og jeg er meget fornøyd! Først og fremst er Hans en veldig hyggelig og vennlig mann, og det er tydelig at han kan det han driver med! Han fremstår som veldig kunnskapsrik, og jeg føler meg trygg på jeg får en profesjonell vurdering hver legetime. Det er viktigt med følelsen av å bli tatt seriøst, og her skårer han veldig høyt! Når jeg kommer til legetime, får jeg en en lege som hører på hva jeg har og si, og følger opp grundig med vurderinger, tester, undersøkelse etc (dersom nødvendig). Jeg får en profesjonell legetime, selv om spørsmålene kanskje er dumme fra min side og blir ikke avfeid med en kjapp resept på et eller annet!

Faglig dyktig lege, vil virkelig hjelpe meg

Hatt han som fastlege i 2 år nå. Virker svært stødig i det han holder på med. Får inntrykk av at han er en svært samvittighetsfull lege som vil det beste og følger meg opp skikkelig. Litt lang venting, men så tar han seg også god tid når jeg trenger det. Anbefales!

Treigt og for opptatt

Jeg synes ikke han ser pasientene sine.
Han er altfor travel og har mye å gjøre til at han ser pasientene i øynene.
Noe som gjør at man ikke blir trygg og føler seg godt nok fulgt opp.
Han er en veldig hyggelig mann, og virker som om han kan endel om Revmatisme som spesielt han er opptatt av.

Ikke fornøyd!

Han er alltid forsinket. Jeg har aldri kommet inn til tiden. Det nærmeste jeg har vært planlagt tid er 30 min forsinket. Det er dårlig!

I seg selv en helt ok lege,som sikkert holder for de som ikke er hos legen så ofte. Men for de som trenger regelmessig sjekk pga dårlig helse/alvorlige sykdommer bør velge en annen lege. Han er altfor sløv med å følge opp.