Endre Solvi

Rosenlund 51 1617 Fredrikstad
Endre Solvi er en av 73 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Endre Solvi

Imøtekommende, kunnskapsrik og trygg

En meget dyktig lege. Tar seg tid til å lytte og følger opp på en god måte. Er profesjonell og grundig.

Alle tiders lege

Endre er en ekstremt dyktig lege. Han lytter, tar deg seriøst og bruker tid på som pasient. Genuint opptatt av å ta vare på deg som pasient. Svært kunnskapsrik. Har alltid et svar til spørsmålet du lurer på.

Anbefales på det sterkeste. Svarer godt på HelseNorge og er meget godt oppdatert på alt. Skal du velge en lege i Fredrikstad - velg Endre Solvi. Uten tvil.

Helhetlig fantastisk bra lege

Endre Solvi er en fantastisk bra lege. Han tar deg på alvor, er rask til å henvise, skjønner språket og er alltid hyggelig og høflig og har høy etisk standard.

Kunne ikke vært mer misfornøyd!

Jeg har hatt Endre Solvi som fastlege en ganske god stund nå, men ser meg nødt til å bytte fastlege og ikke minst legesenter med umiddelbar virkning.

Dette gjør jeg fordi vedkommende ikke viser noe ønske om å hjelpe meg. Jeg har selv måtte be om blodprøver, henvisninger til forskjellige spesialister osv. Med andre ord, jeg har selv måtte gjøre legens jobb. Dersom jeg ikke spesifikt hadde bedt om dette, hadde ingenting blitt gjort. Synd med slik slapphet hos de som skal hjelpe oss når noe er galt.

Uansett farlig eller ufarlig lidelse syntes jeg fastlegen din skulle tatt tak når månedene flyr og ingenting bedrer seg.

Ok å prate med, tar ord ut av munn og antar hva man skal si.

Grunnen til bytte av legesenter er at jeg har vært hos andre leger på samme senter og ser likheter også der.

Meget dyktig og flink lege

Endre og de andre legene er uten tvil meget flinke og medmenneskelige .skulle de noen gang stå fast,så er det direkte henvisning til spesialist.kan ikke få skrytet nok av endre og de andre legene. Og heller ikke legesekretærene. Så tommel opp for Rosenlund legesenter👍🤕🤒