Endre Solvi

Rosenlund 51 1617 Fredrikstad
Endre Solvi er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Endre Solvi

Dyktig lege

Synes han er god til og lytte til pasienten, effektiv og ryddig når det gjelder resepter, henvisning osv. En dyktig lege jeg absolutt vil anbefale!

Det som kan bli bedre er pasientbehandlingen fra personalet i skranken. Ved et tilfelle oppgav jeg fullt navn og sa hva det gjaldt, og ble deretter ut av det blå spurt om vi skulle ta svangerskapsprøver med en gang (jeg er ikke gravid..) Fikk ingen beklagelse.

Takknemlig

Var så heldig å få komme inn til denne legen da jeg oppsøkte legevakten nylig. Jeg er gravid i uke 8, og hadde fått blødning. Det var søndag. Regnet med å få beskjed om å kontakte fastlegen mandag morgen, men overraskende nok fikk jeg komme inn. Denne legen tok utvendig ultralyd på meg til tross for at det er veldig tidlig. Han kikka og kikka og til slutt fant han et lite dunkende hjerte. Vi er så takknemlig for at han tok seg tid. Dette er vårt første svangerskap. Det er ikke umulig at jeg kommer til å skifte fastlege i nær fremtid!

Veldig bra fastlege

Endre Solvi har jeg hatt som fastlege i 12 år, og er ganske fornøyd. Kan være ganske travel noen ggr, men iallfall man får hjelp når det trengs og hvis det haster. Meget dyktig lege, og hører på hva har pasient å si. Anbefales på det sterkeste. Jeg og min familie fortsetter å ha Solvi som fastlege i framtida.

Dyktig men....

Joda, han er ganske dyktig, - men når det gjelder sekretærene der.... jeg snakket med en av de over telefon ved et par anledninger for en tid tilbake og det var en meget sur (fra før jeg selv fikk åpnet munnen) sek. som svarte, og hun var lite hyggelig gjennom samtalen jeg hadde, - rett og slett en mindre hyggelig opplevelse, - hun har også vært ganske små-sur når jeg har vært på legekontoret, og i tillegg la jeg merke til at hun hadde skitne negler (!) (Sikkert vært å holdt på i jorda dagen før) da hun tok blodprøve av meg i fjor! Ekkelt! De andre legesek. er si som så, ikke akkurat som ved enkelte private lege sentere.... der jeg har opplevd å få et par smil iaf.... dette trekker mye ned, i tillegg til å ha en nettside som ikke er oppdatert (enda!!)

Den beste legen med det beste legeteamet på det beste legekontoret i byen

Endre en lege det er lett å bli glad i. Han tar seg god tid til hver pasient uten at dette nødvendigvis går utover de andre på listen. Følger opp avtaler og henvisninger dersom ting tar tid og virker genuint interresert i pasentens ve og vel.
Ikke veldig opptatt av å skrive ut medisiner i hytt og gevær ei heller med sykemelding, men mener dette viser karrakter og vilje til å hjelpe uten at en nødvendigvis må holde sengen/sofaen neddopet.

Eneste minus er køtiden på telefon, men etter at de begynte med registrering via internett og SMS både i forhold til resepter og timebestillinger, går dette helt fint. Her kan du også gi en kort status om f.eks. endringer dersom medisin ikke fungerer så kan du neste dag hente ny resept eller får ny time. Har vært noen år ved Rosenlund Legesenter og kan ikke få fullrost personale og legene som arbeider der. Tror nok disse er håndplukket på øverste hylle alle sammen.