Endre Solvi

Rosenlund Legesenter
Rosenlund 51 1617 Fredrikstad
Endre Solvi er en av 77 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Endre Solvi

Meget dyktig og flink lege

Endre og de andre legene er uten tvil meget flinke og medmenneskelige .skulle de noen gang stå fast,så er det direkte henvisning til spesialist.kan ikke få skrytet nok av endre og de andre legene. Og heller ikke legesekretærene. Så tommel opp for Rosenlund legesenter👍🤕🤒

Kunnskapsrik og nøyaktig.

Tar seg alltid god tid og gode forklaringer på sykdomstilfeller og behandling til denne. Sender alltid pasienten til spesialister ved behov. Meget fornøyd med Endre Solvi og hans medarbeidere på Rosenlund Legesenter.

de brudde ikke om MEG.

VELDIG DÅRLIG GJORT AV ROSENLUND L-CENTER.JEG HADET UBESKRIVELIGE SMERTER I BRYSTET I FIRE UKE,jeg var veldig svak,jeg viste ikke hva er med meg,tre uke prøvde å bestile time på min side-SKREV INGEN LEDIG TIME,hver dag jeg ringte,fra kol 08-10,venter på svar17min,aldrig fik svar uten brud.,30 november ringte jeg fra kl 08-til ca 0930,endelig tokk tel en dame ,sa vi har ingel ledig time,go hos legevakta,jeg var so sint da fikk time,de ble påvist at jeg hade fot hjerte infarkt,for fir-fem ukke siden.før dete endre hjalp meg mye.

Dyktig lege

Synes han er god til og lytte til pasienten, effektiv og ryddig når det gjelder resepter, henvisning osv. En dyktig lege jeg absolutt vil anbefale!

Det som kan bli bedre er pasientbehandlingen fra personalet i skranken. Ved et tilfelle oppgav jeg fullt navn og sa hva det gjaldt, og ble deretter ut av det blå spurt om vi skulle ta svangerskapsprøver med en gang (jeg er ikke gravid..) Fikk ingen beklagelse.

Takknemlig

Var så heldig å få komme inn til denne legen da jeg oppsøkte legevakten nylig. Jeg er gravid i uke 8, og hadde fått blødning. Det var søndag. Regnet med å få beskjed om å kontakte fastlegen mandag morgen, men overraskende nok fikk jeg komme inn. Denne legen tok utvendig ultralyd på meg til tross for at det er veldig tidlig. Han kikka og kikka og til slutt fant han et lite dunkende hjerte. Vi er så takknemlig for at han tok seg tid. Dette er vårt første svangerskap. Det er ikke umulig at jeg kommer til å skifte fastlege i nær fremtid!