Per Martin Sommernes

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Per Martin Sommernes er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Per Martin Sommernes

En trygg og dyktig fastlege

Jeg har benyttet Per Martins Sommernes som min fastlege i noen år nå. Jeg opplever ham som trygg, hyggelig og kunnskapsrik. Han tar seg alltid god tid, og er flink til å følge opp på alle måter.

Et godt menneske og dyktig lege

Har hatt denne legen i mange år , han er dyktig , imøtekommende med et smil om munnen og forståelsesfull ! Setter alltid god tid til deg, lytter og strekker seg langt for å hjelpe deg ! Rett og slett et godt menneske som ser deg !

Helt super

En helt super lege som alltid tar seg tid til deg, forsinket eller ei - så helt greit for meg å noen få ganger måtte vente noen minutter ekstra fordi han tar seg tid til pasientene sine!
Kan det han driver med og tar meg alltid seriøst!

Lite imøtekommende

Følte meg ikke tatt på alvor. Når jeg kom med problemet mitt , ble det ikke gjort noen form for undersøkelse.
Fikk også en SMS i etterkant hvor han kritiserte meg som pasient, i forhold til annen type behandling som jeg hadde søkt

Empatisk, tydelig og tålmodig

Per Martin er for meg en trygghets havn når jeg får for mye fokus på vanskelige sykdoms tanker ... Vi har alle ansvar for eget liv og helse , megen skal bare bistå deg på veien. Per Martin har alltid vært der for meg når jeg har trengt det . Jeg er veldig godt fornøyd med min fastlege som jevnlig tar de kontroller som trengs. Takk til en super lege som følger opp når jeg trenger det👍👍